Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało w poniedziałek 26 marca, raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2006. Dobre praktyki”. To już piąta edycja raportu, który zawiera wybór 68 najciekawszych praktyk w obszarach: miejsce pracy, rynek oraz społeczeństwo, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.
92% agencji PR oferuje usługi z zakresu zaangażowania społecznego. Co trzeci przedstawiciel agencji PR wdraża strategię CSR u klientów. 71% PRowców inicjuje działania CSR.
The report “Responsible business in Poland 2005” is a summary of companies’ involvement in implementing…
Najnowsza edycja raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce”! W ciągu trzech lat raport zyskał opinię kompetentnego i wiarygodnego źródła wiedzy o realizacji inicjatyw CSR w Polsce. Niesłabnące zainteresowanie firm publikacją swoich praktyk w raporcie dowodzi, że jest on postrzegany jako prestiżowa publikacja. Najnowsza edycja zawiera 60 najlepszych praktyk biznesowych z 2005 roku.
The report “Responsible business in Poland 2004” published in February 2005 by Responsible Business Forum…
Jest to raport z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Danone i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Badanie pokazuje, jak powszechnie rozumiana jest koncepcja odpowiedzialnego biznesu, z czym utożsamiany jest CSR i przez jakie grupy społeczne.
Raport to dziesiątki informacji o istotnych konferencjach, badaniach, wyróżnieniach, akcjach podjętych przez firmy, organizacje pozarządowe i administrację publiczną na rzecz rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Polsce.
Odpowiedzialny biznes to szeroko rozumiana koncepcja obejmująca wiele zagadnień: od relacji z pracownikami i przejrzystości wobec akcjonariuszy, poprzez zaangażowanie w rozwój lokalnej społeczności, do standardów etycznych wdrażanych także wobec dostawców.
Raport jest wspólnym przedsięwzięciem Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Powstał na bazie badania na temat postaw liderów największych firm w Polsce wobec idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Badanie zostało przeprowadzone na grupie menedżerów 170 spośród 500 największych firm w Polsce (na podstawie listy Rzeczpospolitej).
Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2003. 100 dobrych przykładów” został przygotowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na podstawie informacji podawanych przez firmy i organizacje pozarządowe.