Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firmy badające potrzeby interesariuszy dot. CSR to firmy innowacyjne, które chcą wyprzedzać trendy, a także przygotowywać ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb odbiorców
Jak zatem w nowych realiach budować odpowiedzialne miejsce pracy, jak motywować, integrować i angażować pracowników? Jak dbać o ich dobrostan i równe traktowanie? Te tematy są dziś na agendzie odpowiedzialnych firm, podobnie jak kwestie organizacji efektywności pracy czy ochrony danych
Powinnością biznesu jest słuchanie nie tylko akcjonariuszy, ale także interesariuszy. Jeżeli są biznesy, które dysponują budżetami większymi niż budżety państw, to też zobowiązania tych biznesów są dużo, dużo większe.
Pandemia stała się lekcją dotyczącą nie tylko dotychczasowych modeli konsumpcji i produkcji, tego jak żyjemy, podróżujemy, co kupujemy, ale też refleksją nad koniecznością przeformułowania obowiązujących modeli społeczno-gospodarczych
Niezbędne są prace badawcze w obszarze ekobudownictwa, służące wdrażaniu innowacji, aby ograniczać surowce, wykorzystywać nietoksyczne materiały, a co za tym idzie: zmniejszać negatywny wpływ i szkodliwe emisje do środowiska
Tylko 15 proc. respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania, jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu z końca 2019 r.
Społeczeństwo oczekuje, że aktywność marek nie będzie chwilowym trendem, a na stałe zagości w codziennej praktyce biznesowej
Pandemia pokazała, że dotyczasowe modele aktywności społeczno-gospodarczej nie służą planecie i społeczeństwu.
CSR w Polsce ma już własne, lokalne podstawy i przestaje być kopią tego, co kilka lat temu działo się w globalnych korporacjach.
Biznes jest częścią naszego życia społecznego. Zatem sprawy, które są ważne dla całego społeczeństwa, dotyczą także, co oczywiste, firm.