Artykuły eksperckie

3 września 2020

Pandemia a strategie CSR

Marzena Strzelczak

Jeszcze nie wiemy, czy pandemia będzie wzmacniała trendy odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju biznesu, gospodarek i społeczeństw – czy wręcz przeciwnie.

3 września 2020

Odpowiedzialność w łańcuchach dostaw

Ewa Wojciechowicz

Firmy aspirujące do miana odpowiedzialnych społecznie nie mogą zapomnieć o odpowiedzialnym zarządzaniu swoimi łańcuchami dostaw. Ten obszar – choć niełatwy – dzięki podjęciu współpracy z partnerami biznesowymi daje szansę na dużo większą efektywność podejmowanych działań CSR.

19 sierpnia 2020

„Praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią”

Marzena Strzelczak

Wiele wskazuje na to, że praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią.

14 sierpnia 2020

„Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje. Takie też są oczekiwania społeczne, co pokazują m.in. wyniki najnowszego Edelman Trust Barometer. Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

22 lipca 2020

Kryzys bioróżnorodności. Dlaczego biznes powinien myśleć strategicznie o naturze?

Izabela Opałczyńska

Naukowcy są zgodni – to ostatni moment, aby uratować bioróżnorodność naszego ekosystemu. Jaką rolę może i powinien odegrać biznes w ochronie i odbudowie świata przyrody? Jakie kroki firmy podejmują już teraz?

Typ artykułu

Obszar tematyczny