Artykuły eksperckie

3 listopada 2021

Konsumenci oczekują, że biznes postawi na zrównoważony rozwój

Miłosz Marchlewicz

Konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju.

26 października 2021

Trzeba postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością

Marzena Strzelczak

Jeśli chcemy w sposób odpowiedzialny odbudować gospodarkę oraz postawić na zrównoważony rozwój i spójność społeczną, to musimy zadbać o to, by nie zostawić nikogo w tyle. Słowem: musimy postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością.

1 października 2021

Jak firmy badają potrzeby pod działania CSR?

Ewa Wojciechowicz

Firmy badające potrzeby interesariuszy dot. CSR to firmy innowacyjne, które chcą wyprzedzać trendy, a także przygotowywać ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb odbiorców

8 września 2021

Biznes wobec zmian klimatu w kontekście najnowszego raportu IPCC. Wyzwania i szanse

Marzena Strzelczak, Agnieszka Kłopotowska

Opublikowana z początkiem sierpnia, licząca prawie 4 tysiące stron pierwsza część najnowszego raportu IPCC (Międzyrządowego Zespołu ds. zmian klimatu) nie napawa optymizmem.

7 września 2021

„Pożegnanie z filantropią”

Marzena Strzelczak

Jak zatem w nowych realiach budować odpowiedzialne miejsce pracy, jak motywować, integrować i angażować pracowników? Jak dbać o ich dobrostan i równe traktowanie? Te tematy są dziś na agendzie odpowiedzialnych firm, podobnie jak kwestie organizacji efektywności pracy czy ochrony danych

Typ artykułu

Obszar tematyczny