Artykuły eksperckie

29 kwietnia 2022

Wielkie korporacje w rozkroku. Wojną też można sobie wytrzeć gębę

Sergiej Podus

Najkrócej warwashing można określić jako pozorowane działania wspierające kraj zaatakowany i jego społeczność – w tym przypadku Ukrainę, Ukrainki i Ukraińców – lub jako działania mające odwrócić uwagę od de facto wspierania państw agresorów – Białorusi i Rosji.

31 marca 2022

Czym jest warwashing?

Sergiej Podus

Czym jest warwashing? Jak rozpoznać, które firmy chcą rzeczywiście pomóc Ukrainie, a które chcą tylko wykorzystać tragedię wojny do poprawy własnego wizerunku?

1 lutego 2022

Marzena Strzelczak w TVN24 o dyskryminacji ze względu na wiek

Marzena Strzelczak

To jak rekrutujemy jest funkcją tego, w jakim społeczeństwie żyjemy. (…) Świadomość i potrzeby dotyczące równych szans w miejscu pracy to trend, który się budzi – w szczególności, gdy pytamy o zatrudnienie.

29 stycznia 2022

W „Czwórce” o wyzwaniach zrównoważonego rozwoju w sektorze mody

Miłosz Marchlewicz

Biznes i otoczenie biznesu zauważa pozytywną rolę regulacji dotyczących zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badań, które zrealizowaliśmy jako FOB, to regulacje są motorem napędowym zrównoważonego rozwoju i narzędziem dla osób, które odpowiadają za konkretne procesy w firmach

14 stycznia 2022

Rok 2022 będzie wzmacniał trendy w CSR/ESG

Marzena Strzelczak

Firmy muszą przygotowywać się do wnikliwej oceny swojej działalności, jakościowego raportowania, także zmian strategii w poszukiwaniu szans i możliwości zrównoważonej transformacji.

9 grudnia 2021

Rady nadzorcze powinny patrzeć na ESG jako element integralny

Miłosz Marchlewicz

Przedsiębiorcy wiedzą, że powinni ujawniać coraz więcej danych niefinansowych, ale mają problem z określeniem, które informacje mogą być ważne dla inwestorów

6 grudnia 2021

Czy bez CSR można osiągnąć sukces w biznesie?

Marzena Strzelczak

Można powiedzieć, że zrównoważony rozwój, społecznie odpowiedzialny biznes czy ESG, to pojęcia, których możemy używać wymiennie.

3 listopada 2021

Konsumenci oczekują, że biznes postawi na zrównoważony rozwój

Miłosz Marchlewicz

Konieczność dostosowania się do rosnących oczekiwań konsumentów to jeden z istotnych czynników wpływających na popularyzację koncepcji zrównoważonego rozwoju.

26 października 2021

Trzeba postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością

Marzena Strzelczak

Jeśli chcemy w sposób odpowiedzialny odbudować gospodarkę oraz postawić na zrównoważony rozwój i spójność społeczną, to musimy zadbać o to, by nie zostawić nikogo w tyle. Słowem: musimy postawić na strategiczne zarządzanie różnorodnością.

1 października 2021

Jak firmy badają potrzeby pod działania CSR?

Ewa Wojciechowicz

Firmy badające potrzeby interesariuszy dot. CSR to firmy innowacyjne, które chcą wyprzedzać trendy, a także przygotowywać ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb odbiorców

Typ artykułu

Obszar tematyczny