Artykuły eksperckie

3 września 2020

Pandemia a strategie CSR

Marzena Strzelczak

Jeszcze nie wiemy, czy pandemia będzie wzmacniała trendy odpowiedzialnego i zrównoważonego rozwoju biznesu, gospodarek i społeczeństw – czy wręcz przeciwnie.

3 września 2020

Odpowiedzialność w łańcuchach dostaw

Ewa Wojciechowicz

Firmy aspirujące do miana odpowiedzialnych społecznie nie mogą zapomnieć o odpowiedzialnym zarządzaniu swoimi łańcuchami dostaw. Ten obszar – choć niełatwy – dzięki podjęciu współpracy z partnerami biznesowymi daje szansę na dużo większą efektywność podejmowanych działań CSR.

26 sierpnia 2020

Automatyzacja rynku pracy i rewolucja edukacyjna

Alek Tarkowski

Ogólny krajobraz przemian rynku pracy pod wpływem nowych technologii został w ostatnich latach dobrze naszkicowany przez wiele globalnych raportów. Połowa zawodów i połowa czasu pracy może ulec automatyzacji, przy jednoczesnym rosnącym zapotrzebowaniu na „cyfrowy talent” – specjalistów zdolnych tworzyć rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję i powiązane technologie na potrzeby gospodarki wchodzącej w fazę 4.0.

19 sierpnia 2020

„Praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią”

Marzena Strzelczak

Wiele wskazuje na to, że praca zdalna pozostanie dużo bardziej powszechna, niż miało to miejsce przed pandemią.

14 sierpnia 2020

„Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje”

Marzena Strzelczak

Czasem biznes musi działać w sprawach wykraczających poza własne organizacje. Takie też są oczekiwania społeczne, co pokazują m.in. wyniki najnowszego Edelman Trust Barometer. Wiarygodna marka nie tylko przejrzyście komunikuje swoje wartości, ale jest też spójna w działaniach, nie tylko tych z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, nie tylko wewnątrz, ale i na zewnątrz organizacji

Typ artykułu

Obszar tematyczny