Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W „Dzienniku Gazecie Prawnej” i forsal.pl ukazał się artykuł Patrycji Otto o kierunku zmian w firmach związanych z CSR-em i zrównoważony rozwojem. Na rosnące znaczenie odpowiedzialności biznesu uwagę zwraca Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna FOB.
Jednym z głównych punktów odniesienia w tekście red. Patrycji Otto były wyniki badania „Menedżerowie CSR”. Niemal wszyscy ankietowani uznali, że w ciągu ostatnich 5 lat znaczenie koncepcji CSR i zrównoważonego rozwoju dla organizacji wzrosło. Aż 94% z nich poparło tę opinię, z czego aż 63% uznało, że to znaczenie wzrosło zdecydowanie (pobierz raport >>).
– To badanie jest głosem profesjonalistów. Według nich czynnikami, które najmocniej wpłynęły na popularyzację koncepcji CSR, jest osobiste zaangażowanie pojedynczych pracowników, w tym osób zarządzających – mówi Marzena Strzelczak, prezeska, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Artykuł ukazał się 7 września w „Dzienniku Gazecie Prawnej”, dostępny jest także w serwisach gazetaprawna.pl >> oraz forsal.pl >>
Źródło: Dziennik Gazeta Prawna
Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, na stanowisku Dyrektorki Generalnej od października 2014 roku. Od końca 2015 roku odpowiada także za koordynację polskiej Karty Różnorodności i współpracę z Platformą Diversity Charters przy Komisji Europejskiej.
Ekspertka w zakresie komunikacji i CSR, coach ICC. Doświadczenie zawodowe zdobywała w dużych grupach kapitałowych, w branży finansowo-ubezpieczeniowej oraz w sektorze energetycznym m.in. jako menedżerka/dyrektorka ds. komunikacji korporacyjnej, pełnomocniczka Zarządu ds. Strategii Zrównoważonego Rozwoju i Odpowiedzialnego Biznesu, szefowa zespołu dialogu ze społecznościami lokalnymi, członkini zarządu korporacyjnej fundacji.
Na co dzień koordynuje program Karta Różnorodności i zarządza Zespołem FOB, uczestnicząc w kształtowaniu wszystkich projektów i programów Forum w wyjątkowym gronie kreatywnych indywidualistów, doskonałych również w pracy zespołowej.
Absolwentka polonistyki UW, studiów podyplomowych dotyczących PR, marketingu i CSR w Polsce i za granicą m.in. na Uniwersytecie w Genewie i na Uniwersytecie w Cambridge.
Prywatnie, nie wyobraża sobie życia bez przyjaciół i czytania.