Artykuł ekspercki

Jak firmy badają potrzeby pod działania CSR?

1 października 2021

W 28. numerze czasopisma „As Biznesu” ukazał się artykuł Ewy Wojciechowicz, ekspertki FOB, dotyczący praktycznych aspektów tworzenia strategii CSR firmy.

– Firmy badające potrzeby interesariuszy dot. CSR to firmy innowacyjne, które chcą wyprzedzać trendy, a także przygotowywać ofertę najlepiej dopasowaną do potrzeb odbiorców – podkreśla Ewa Wojciechowicz, st. menedżerka projektów Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Cały numer „Asa Biznesu” dostępny jest bezpłatnie tutaj >>

O Programie Partnerstwa FOB

To kompleksowy program współpracy z firmami, które – jako partnerzy strategiczni – wspierają FOB w upowszechnianiu koncepcji CSR w Polsce. Firmy nie tylko dzielą się własnym doświadczeniem poprzez prezentacje dobrych praktyk czy merytoryczny wkład w publikacje FOB, ale także stale uzupełniają swoją wiedzę, m.in. na spotkaniach Programu Partnerstwa. Obecnie grono partnerów strategicznych FOB to już blisko 60 firm, łącznie z gronem partnerów wspierających. Dowiedz się więcej >>

Autorzy

Ewa Wojciechowicz

Ewa Wojciechowicz

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu od października 2015 roku. Odpowiada za współpracę z biznesem, planowanie i organizację wydarzeń w ramach Programu Partnerstwa, redakcję i opracowanie publikacji i infografik. Prowadzi szkolenia dla firm. Z ramienia FOB zasiada w Grupie ds. raportowania niefinansowego skupiającej ekspertów z zakresu ujawniania informacji społecznych i środowiskowych.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. W latach 2014 – 2015 ambasadorka Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, nagrodzona za największą aktywność XI edycji tego programu. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in w Na studiach działała w zarządzie uczelnianego Biura Wolontariatu i organizacji studenckiej AIESEC. Odbyła staż w Fundacji Rozwoju Dzieci im. Komeńskiego oraz firmie Skanska Property Poland, gdzie realizowała zadania z zakresu CSR oraz marketingu.