Artykuł ekspercki

„Zieleń zaczyna być kolorem biznesu”

13 sierpnia 2021

O zmianach w sposobie funkcjonowania m.in. biur  w kontekście trendów związanych ze zrównoważonym rozwojem pisze w „Rzeczpospolitej” Mariusz Janik. W tekście także komentarze dr Agnieszki Siarkiewicz, st. menedżerki ds. komunikacji i promocji Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

W rozmowie z „Rzeczpospolitą” dr Agnieszka Siarkiewicz zastrzegła, że nawet jeżeli możemy wymienić wiele przyjaznych środowisku firm, to diabeł tkwi w szczegółach.

– Tylko 15 proc. respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania, jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu z końca 2019 r. – wskazuje dr Agnieszka Siarkiewicz, st. menedżerka ds. komunikacji i promocji Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Pobierz raport „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego” >>

Artykuł „Zieleń zaczyna być kolorem biznesu” ukazał się w „Rzeczpospolitej” 13 sierpnia 2021 r. Dostępny jest także w wersji online tutaj >>

Źródło: Rzeczpospolita

Autorzy

dr Agnieszka Siarkiewicz

dr Agnieszka Siarkiewicz

W Forum Odpowiedzialnego Biznesu odpowiada za szeroko pojętą promocję i realizację strategii komunikacji organizacji.

Zarządzała działaniami komunikacyjnymi przy kolejnych edycjach Targów CSR od 2016 roku. Zajmowała się opracowaniem strategii komunikacji m.in. takich projektów jak: Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” (w tym edycje za 2015-2016, 2018), Konkurs Raporty Społeczne, współorganizowanej konferencji „Społecznie odpowiedzialni – regionalnie o przyszłości”. Od strony komunikacji i promocji również czuwała nad planowaniem i realizacją jubileuszu „15 lat partnerstwa na rzecz CSR w Polsce”.

Absolwentka kierunku Edukacja Medialna i Dziennikarstwo na Uniwersytecie Kard. Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Tematem jej pracy magisterskiej były: „Raporty w Corporate Social Responsibility (CSR). Studium z zakresu komunikacji społecznej i marketingowej”. W roku akademickim 2014-2015 realizowała Podyplomowe Studia Nowoczesna Promocja w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, a w lutym 2021 obroniła pracę doktorską z zakresu politycznego public relations na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.

Absolwentka kursu London School of Public Relations oraz XV Akademii Letniej „Wyzwania zrównoważonego rozwoju w Polsce”. W latach 2011-2012 była Ambasadorką Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. W 2014 roku na stanowisku koordynatorki mediów i promocji w FOB jej praca spotkała się z uznaniem ze strony Akademii Ekspertów Protony 2015. W ramach konkursu wraz z drugą osobą z działu promocji zdobyła nominację do nagrody głównej.