Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Tematem publikacji jest tworzenie ekologicznych programów w biurze, zawarte w niej są porady i wskazówki dotyczące procesu tworzenia eko-biura, a także inspirujące dobre praktyki.
Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.
Publikacja poprzedzająca cykl szkoleń z zakresu: strategii odpowiedzialnego zarządzania firmą, budowania relacji z otoczeniem społecznym,…
Polacy akceptują gospodarkę rynkową, uznając ją za najlepszy system gospodarczy. Jednocześnie są zdecydowanie rozczarowani jej…
Książka jest pokłosiem konferencji zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu, poświęconej etycznemu wymiarowi związanemu ze światem…
W książce omówiono wymogi sprawozdawczości finansowej w Polsce i na świecie, uwzględniając zarówno elementy obligatoryjne, jak i uznaniowe, oraz zjawiska globalizacji rynków kapitałowych, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i rosnących oczekiwań adresatów sprawozdań.
Książka światowej sławy wykładowcy i konsultanta zasad zarządzania Jamesa C. Collinsa oraz jego partnera Jerrego…
Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało dziś raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”. To już szósta edycja raportu, który zawiera wybór 55 najciekawszych przykładów działań w obszarach: miejsce pracy, rynek społeczeństwo oraz środowisko naturalne, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.
W najnowszym grudniowym numerze miesięcznika Forbes ukazał się przewodnik dla menedżera „CSR – zysk dzięki…
Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.