Publikacje

Zobacz wszystkie publikacje

Eko-biuro

Tematem publikacji jest tworzenie ekologicznych programów w biurze, zawarte w niej są porady i wskazówki dotyczące procesu tworzenia eko-biura, a także inspirujące dobre praktyki.

Edukacja konsumencka. Cele, instrumenty, dobre praktyki

Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.

Nowe przewagi konkurencyjne. Odpowiedzialne przedsiębiorstwo na rynku europejskim

Publikacja poprzedzająca cykl szkoleń z zakresu: strategii odpowiedzialnego zarządzania firmą, budowania relacji z otoczeniem społecznym,…

Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu

Polacy akceptują gospodarkę rynkową, uznając ją za najlepszy system gospodarczy. Jednocześnie są zdecydowanie rozczarowani jej…

Uczciwość w świecie finansów

Książka jest pokłosiem konferencji zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu, poświęconej etycznemu wymiarowi związanemu ze światem…

Roczny raport z działań i wyników przedsiębiorstwa. Nowe tendencje w sprawozdawczości biznesowej

W książce omówiono wymogi sprawozdawczości finansowej w Polsce i na świecie, uwzględniając zarówno elementy obligatoryjne, jak i uznaniowe, oraz zjawiska globalizacji rynków kapitałowych, społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw i rosnących oczekiwań adresatów sprawozdań.

Wizjonerskie organizacje. Praktyki zarządzania najlepszych firm

Książka światowej sławy wykładowcy i konsultanta zasad zarządzania Jamesa C. Collinsa oraz jego partnera Jerrego…

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zaprezentowało dziś raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2007. Dobre praktyki”. To już szósta edycja raportu, który zawiera wybór 55 najciekawszych przykładów działań w obszarach: miejsce pracy, rynek społeczeństwo oraz środowisko naturalne, a także komentarze ekspertów, przegląd prasy i kalendarium wydarzeń poświęconych społecznej odpowiedzialności biznesu.

CSR w firmie – zysk dzięki odpowiedzialności

W najnowszym grudniowym numerze miesięcznika Forbes ukazał się przewodnik dla menedżera „CSR – zysk dzięki…

Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce. Wstępna analiza

Jaka jest kondycja społecznej odpowiedzialności biznesu w naszym kraju? Co zrobić, aby wzmocnić CSR polskiej gospodarki? 15 października 2007 zostały zaprezentowane wyniki pierwszej w Polsce analizy poziomu zaawansowania działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu podejmowanych przez polskie przedsiębiorstwa.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny