Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Według światowych danych, co piąta osoba jest neuroatypowa. Raport „Neuroróżnorodni w biurze” pokazuje jak zaprojektować biuro neuroinkluzywne i porządkuje wiedzę na temat neuroróżnorodności. To pierwsza publikacja na polskim rynku poświęcona tej tematyce.
Nowe badanie EUIPO pokazuje, że zaledwie 24% osób zajmujących się projektowaniem w UE to kobiety – w Polsce to 22%. Przy obecnych tendencjach zniwelowanie tej różnicy między płciami zajęłoby ponad 50 lat.
Przyjęcie zobowiązań Karty Różnorodności jest dowodem zaangażowania MSD Polska w promowanie i upowszechnianie polityki równego traktowania oraz zarządzania różnorodnością w miejscu pracy.
Tematem 18. odcinka Diversity Talks był sposób, w jaki w przestrzeni publicznej porusza się kwestie związane z DEI. Marzena Strzelczak wraz ze swoimi rozmówczyniami – Katarzyną Gaweł-Brudkiewicz – liderką EqualVoice, Head of Internal Engagement and Communications w Ringier Axel Springer Polska – oraz Brygidą Grysiak – redaktorką ds. standardów i dobrych praktyk dziennikarskich, zastępczynią redaktora naczelnego TVN 24 – szukała odpowiedzi na pytanie w jaki sposób konstruować inkluzywne przekazy medialne.
18 kwietnia 2023 r. odbyło się drugie spotkanie grupy roboczej w cyklu poświęconym sytuacji osób +50 na rynku pracy. W gronie ekspertek i przedstawicieli firm rozmawialiśmy o wyzwaniach i szansach związanych z rekrutacją dojrzałych pracowników.
Agencja Ro podpisała Kartę Różnorodności – międzynarodową inicjatywę koordynowaną przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB). To jedna z zaledwie kilku firm w branży, które dotąd opowiedziały się za ideą różnorodności w miejscu pracy.
W 17. odcinku Diversity Talks podjęto temat kluczowych wskaźników demograficznych w kontekście szans i wyzwań stojących przed pracodawcami. Rozmówczyniami Marzeny Strzelczak były: prof. Irena Kotowska i prof. Anna Ruzik-Sierdzińska ze Szkoły Głównej Handlowej.
Już ponad 300 organizacji podpisało Kartę Różnorodności!
21 marca 2023 r. zespół Karty Różnorodności wraz z nowo powołaną grupą roboczą, rozpoczął dyskusję na temat zarządzania różnorodnością i inkluzją w branży kreatywnej. Wspólnie z ekspertkami i ekspertami ze świata szeroko pojętej komunikacji: reklamowej, PR, ośrodków badawczych i środowisk naukowych oraz przedstawicielami i przedstawicielkami biznesu, omawiano wyzwania i odpowiedzialności sektora.
15 marca 2023 r. rozpoczęła prace grupa robocza złożona z przedstawicieli firm, działających na rzecz pracowników +50 oraz tworząca dobre praktyki w tym obszarze.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc