Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
16 kwietnia Forum Odpowiedzialnego Biznesu organizuje konferencję, której celem jest wymiana wiedzy, refleksji i dobrych praktyk wokół najważniejszych zagadnień w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Według najnowszego raportu „IKEA. Życie w domu 2023” kobiety częściej niż mężczyźni odczuwają nadmiar obowiązków. W odpowiedzi IKEA proponuje grę dla par, która ma wesprzeć je w podziale obowiązków domowych. Firma dzieli się też sukcesami działań podejmowanych w ramach Strategii Różnorodności i Włączania w IKEA.
11 kwietnia 2024 r. o godzinie 10:00 odbędzie się webinar skierowany do Sygnatariuszy Karty Różnorodności i Partnerów Strategicznych Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Tematem wydarzenia będą kluczowe wymogi i wyzwania dotyczące ustawy o sygnalistach z perspektywy compliance i ESG.
Parlament Europejski i państwa członkowskie UE osiągnęły porozumienie w sprawie dyrektywy wprowadzającej ujednoliconą wersję europejskiej karty osoby z niepełnosprawnościami i udoskonaloną odsłonę europejskiej karty parkingowej dla osób z niepełnosprawościami.
Ogłoszono nominacje do Youtube Works Award. Wśród wyróżnionych kreacji wideo znalazła się kampania Fundacji Avalon “Nic co ludzkie nie jest nam obce” realizowana na przełomie 2022/2023 wraz z Agencją Nie Do Ogarnięcia.
W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI rozmawia z Ewą Sobiech, menadżerką ds. zaangażowanie pracowników, różnorodności i inkluzywności w Philip Morris Polska o różnorodności w praktyce. Wspólnie szukają odpowiedzi na pytanie, jak efektywnie komunikować DEI?
Czy branża kreatywna jest szczególna w kontekście budowania włączających, otwartych na różnorodność miejsc pracy? Odpowiedź na to i wiele innych pytań zawiera najnowsza analiza tematyczna Forum Odpowiedzialnego Biznesu. W publikacji prezentowane są wyniki i wnioski z pilotażowego badania Diversity IN Check Creative oraz komentarze ekspertów i ekspertek w obszarze DEI, ESG i komunikacji.
Punktem wyjście do rozmowy były wyniki badania pilotażowego Diversity IN Check Creative. Przyjrzano się także kwestiom różnorodności w branży kreatywnej oraz wyzwaniom, jakie stoją obecnie przed tym sektorem. Okazuje się, że branża kreatywna jest jeszcze w tyle jeśli chodzi o rozwój pod względem tego, jakie miejsca pracy należy obecnie tworzyć.
Diversity IN Check umożliwia diagnozę stopnia dojrzałości pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i budowania inkluzywnych, czyli włączających organizacji. Badanie ma na celu wspieranie pracodawców w prowadzeniu monitoringu własnych strategii, procedur i praktyk z tego obszaru. Nabór do czwartej edycji zakończy się 10 marca.
W kolejnym odcinku #DiversityTalks Marzena Strzelczak, doradczyni zarządu FOB ds. DEI, rozmawia z Aleksandrą Siudą, senior brand menadżerką Vichy L’oreal Polska i Krajów Bałtyckich, oraz Katarzyną Dowbor, ambasadorką kampanii marki Vichy Neovadiol „Menopauza bez pauzy. Ja się dopiero rozkręcam!”, na temat menopauzy i andropauzy. Rośnie liczba osób, których ten temat dotyczy. Jak wskazują dane Światowej…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc