Publikacje

Zobacz wszystkie publikacje

Odpowiedzialny biznes to przede wszystkim uczciwe postępowanie

Jest to raport z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Danone i Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Badanie pokazuje, jak powszechnie rozumiana jest koncepcja odpowiedzialnego biznesu, z czym utożsamiany jest CSR i przez jakie grupy społeczne.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2004. 100 dobrych przykładów”

Raport to dziesiątki informacji o istotnych konferencjach, badaniach, wyróżnieniach, akcjach podjętych przez firmy, organizacje pozarządowe i administrację publiczną na rzecz rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Polsce.

Odpowiedzialny biznes w nieodpowiedzialnym świecie

Odpowiedzialny biznes to szeroko rozumiana koncepcja obejmująca wiele zagadnień: od relacji z pracownikami i przejrzystości wobec akcjonariuszy, poprzez zaangażowanie w rozwój lokalnej społeczności, do standardów etycznych wdrażanych także wobec dostawców.

Menedżerowie 500 i odpowiedzialny biznes- wiedza, postawy, praktyka

Raport jest wspólnym przedsięwzięciem Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce. Powstał na bazie badania na temat postaw liderów największych firm w Polsce wobec idei społecznej odpowiedzialności biznesu. Badanie zostało przeprowadzone na grupie menedżerów 170 spośród 500 największych firm w Polsce (na podstawie listy Rzeczpospolitej).

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2003. 100 dobrych przykładów”

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2003. 100 dobrych przykładów” został przygotowany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu na podstawie informacji podawanych przez firmy i organizacje pozarządowe.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce w 2002r.”

Pierwszy z raportów przygotowywanych przez Forum . Stanowi podsumowanie inicjatyw i działań podejmowanych przez firmy i organizacje zaangażowane w 2002 roku w promowanie i realizację idei odpowiedzialnego biznesu.

Więcej niż zysk czyli odpowiedzialny biznes. Programy strategie, standardy

Forum Odpowiedzialnego Biznesu, we współpracy z menedżerami czołowych przedsiębiorstw w Polsce, korzystając z doświadczeń organizacji na świecie, poszukuje skutecznych rozwiązań z zakresu społecznej odpowiedzialności dla przedsiębiorstw działających w Polsce.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny