Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Responsible business in Poland 2008 Report is a summary of the selected companies’ involvement in execution of responsible business principles and an overview of other initiatives in this area. A core element of the publication is a compilation of 88 corporate good practices. In addition, the Report contains experts’ statements, research results review on ecological awareness and on media responsibility, press monitoring, and CSR events’ calendar.
Efektem projektu skierowanego do MŚP „Rozmowy o dobrym biznesie” jest publikacja przedstawiająca sylwetki przedsiębiorców z całej Polski, którzy osiągnęli sukces w odpowiedzialny sposób.
Niniejsza książka jest przeznaczona dla mieszkańców miast i wsi w Polsce, którzy chcą wprowadzić ekologiczne rozwiązania w swojej miejscowości.
Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy zaprezentowało Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. Tegoroczna edycja raportu zawiera rekordową liczbę 88 najciekawszych przykładów działań firm funkcjonujących w naszym kraju.
Publikacja porusza temat odpowiedzialnego kształcenie menedżerów. „Profesjonalizm zależy od jakości kształcenia menedżerów, ta zaś od jakości wiedzy przekazywanej przez wykładowców. Jakość wiedzy jest tym większa, w im większym stopniu wiedza o zarządzaniu jest poznawczo ugruntowana.”
As part of their commitment and actions aimed at promoting equal opportunity, ORSE (Observatory of…
Bez wątpienia transparentność jest dla interesariuszy jednym z niekwestionowanych filarów społecznej odpowiedzialności biznesu.
Publikacja RKW przedstawia organizacje zarówno z Polski, jak i Niemiec oraz ma za zadanie motywować sektor MŚP do współpracy z doświadczonymi aktorami na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu, a także umożliwić im korzystanie z doświadczeń innych instytucji.
Tematem publikacji jest tworzenie ekologicznych programów w biurze, zawarte w niej są porady i wskazówki dotyczące procesu tworzenia eko-biura, a także inspirujące dobre praktyki.
Książka stanowi dorobek konferencji, zorganizowanej przez Centrum Etyki Biznesu w grudniu 2005 roku. Reprezentujące różne środowiska grono autorów poszczególnych artykułów przedstawia w niej problematykę edukacji konsumenckiej z różnych punktów widzenia, na różnym poziomie ogólności i posługując się odmiennym instrumentarium pojęciowym i badawczym.