Publikacje

Wybrany typ publikacji: Publikacje i badania ESG

Zobacz wszystkie publikacje

Komunikacja CSR – przebadano konsumentów i firmy

Effective PR i program BIZON Radia PIN przebadali konsumentów oraz firmy pod kątem komunikacji działań CSR. Jak się okazuje, działania komunikacyjne biznesu są niedostosowane do oczekiwań konsumentów, ale obydwie strony uznają CSR za wartościowy.

Jak zyskać na odpowiedzialności? CSR w strategiach spółek giełdowych. Przewodnik dla CEO i executives

Publikacja „Jak zyskać na odpowiedzialności? CSR w strategiach spółek giełdowych. Przewodnik dla CEO i executives” przygotowana przez CSRinfo jest praktycznym przewodnikiem dla biznesu, zawierającym praktyczne wskazówki jak zbudować strategię CSR w spółce giełdowej, wraz z wypracowanymi standardami oraz korzyściami jakie przynosi zarządzanie firmą w sposób społecznie odpowiedzialny.

The Road to 2020: Corporate Progress on The Ceres Roadmap for Sustainability – Ceres i Sustainalytics

Badanie ocenia postęp amerykańskich firm w zakresie wdrażania zasad zrównoważonego rozwoju. Ocenie poddano 600 dużych firm, analizując obszary ładu korporacyjnego, zaangażowania interesariuszy, ujawniania danych. Wykorzystano narzędzie wypracowane przez Ceres 21st Century Corporation: The Ceres Roadmap to Sustainability, które zostało zaprojektowane, aby firmy mogły ocenić swoją pozycję na tle konkurentów.

How Clean is Your Cloud 2012

Raport Greenpeace „How Clean is Your Cloud” podsumowuje zużycie energii przez firmy z sektora IT oraz firmy zajmujące się przetwarzaniem danych w chmurze.

Analysis of national and EU Policies supporting CSR and Impact

Publikacja „Analysis of national and EU Policies supporting CSR and Impact” przygotowana przez projekt CSR Impact zawiera przegląd rządowych polityk wspierających i zachęcających do wdrażania społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ich efektywności.

Raport „Womean mean business. Empowerement in developing markets”

Raport „Womean mean business. Empowerement in developing markets” opublikowany przez Corporate Citizneship wspólnie z International Centre for Corporate Social Responsibility (ICCSR) na Uniwersytecie Notthingham analizujący jak firmy na świecie inwestują w kobiety na rynkach rozwijających się i jakie korzyści przynosi to dla biznesu.

Raport „Six growing trends in corporate sustainability”

„Six growing trends in corporate sustainability” to raport Ernst & Young analizujący 6 trendów dotyczących CSR-u.

„More with Less: Scaling Sustainable Consumption and Resource Efficiency”

Publikacja Światowego Forum Ekonomicznego pt. „More with Less: Scaling Sustainable Consumption and Resource Efficiency” zawiera analizę, w jaki sposób biznes może się przyczynić do osiągnięcia bardziej zrównoważonej konsumpcji.

Raport „Boosting sustainable innovations in small and medium-sized enterprises in the Baltic Sea Region. SPIN Strategic Actions for decision makers”

Raport „Boosting sustainable innovations in small and medium-sized enterprises in the Baltic Sea Region. SPIN Strategic Actions for decision makers” podsumowujący europejski projekt SPIN przedstawia propozycje instrumentów wspierania zrównoważonej i innowacyjnej produkcji w małych i średnich przedsiębiorstwach.

Wolontariat pracowniczy w praktyce

Publikacja wydana przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej dotycząca wolontariatu pracowniczego, będącego elementem strategii społecznej odpowiedzialności biznesu.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny