Publikacje

Zobacz wszystkie publikacje

Mapa Komunikacji CSR

Mapa Komunikacji CSR to kompleksowe narzędzie, będące rezultatem wspólnej pracy Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Partnerów Strategicznych organizacji. Prezentuje ona najważniejsze metody i obszary komunikacji działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu w firmie.

Inspirator „Zostań ambasadorem/rką równości w miejscu pracy”

Infografika ma pomóc zarówno pracodawcom/czyniom, jak i pracownikom/czkom we wprowadzaniu prostych działań z zakresu polityki różnorodności w firmach, organizacjach i instytucjach.

Pierwszy przewodnik nt. Etycznego Finansowania w ramach projektu PRICE

W kwietniu 2014 r. opublikowany został pierwszy przewodnik tematyczny powstały w ramach projektu PRICE. Już w maju ukaże się drugi z nich. Ich zadaniem jest przybliżenie społeczeństwu idei etycznego finansowania, odpowiedzialnych inwestycji i możliwości jakie może przynieść ich współpraca ze Sprawiedliwym Handlem.

Raport „Grubymi nićmi szyte. Warunki pracy w fabrykach dostawców polskich firm odzieżowych w Bangladeszu”

Opublikowany przez Clean Clothes Polska i Fundację Kupuj Odpowiedzialnie raport pt. „Grubymi nićmi szyte. Warunki pracy w fabrykach dostawców polskich firm odzieżowych w Bangladeszu” jest pierwszą publikacją przedstawiającą sytuację osób zatrudnionych w łańcuchach dostaw polskich firm odzieżowych: LPP, Carry i Monnari.

„Gaining Ground : Corporate progress on the Ceres roadmap for sustainability” – raport Ceres i Sustainalytics

W raporcie „Gaining Ground : Corporate progress on the Ceres roadmap for sustainability” zaprezentowano wyniki 613 największych amerykańskich przedsiębiorstw, których akcje znajdują się w publicznym obrocie.

Analiza tematyczna „Zrównoważony łańcuch dostaw: trendy i innowacje”

Responsible Supply Chain Management (RSCM) można zdefiniować jako „zarządzanie ekonomicznym, społecznym i środowiskowym wpływem procesu dostaw”. Właśnie tego tematu dotyka analiza tematyczna opublikowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Zrównoważony łańcuch dostaw: trendy i innowacje”.

Dialog z interesariuszami. Jak rozmawiać, czyli jak usłyszeć i jak zostać wysłuchanym?

„Dialog interesariuszami. Jak rozmawiać, czyli jak usłyszeć i jak zostać wysłuchanym?” to publikacja przygotowana przez Konfederację Lewiatan wraz z Deloitte Advisory Sp. z o.o. w ramach realizacji projektu „Promocja zaangażowania przedsiębiorstw w budowę kapitału społecznego w Polsce poprzez wykorzystanie narzędzi CSR”

Report on Responsible Business in Poland. Good Practices 2013

It is for the twelfth time that we have the pleasure to present you with…

Ranking Odpowiedzialnych Firm w Dzienniku Gazecie Prawnej

Wraz z Dziennikiem Gazetą Prawną 28 kwietnia br. ukazał się dodatek podsumowujący VIII edycję Rankingu Odpowiedzialnych Firm, której Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest partnerem merytorycznym.

Branżowe studia przypadku – CSR w 4 branżach

W czasie 5. Targów CSR światło dzienne ujrzało Branżowe Studium Przypadku – publikacja charakteryzująca specyfikę CSR w 4 branżach gospodarki – farmaceutycznej, pożyczkowej, handlu detalicznym i FMCG. Na każdą z nich udało się spojrzeć z perspektywy jednej z firm.

Podcast »

Typ publikacji

Obszar tematyczny