Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Umożliwianie kobietom podjęcie pracy i dostrzeżenie w nich konsumentek na szybko rozwijających się rynkach, może przynieść znaczne dochody dla biznesu – wynika z raportu Corporate Citizenship i ICCSR.
Corporate Citizneship wspólnie z International Centre for Corporate Social Responsibility (ICCSR) na Uniwersytecie Notthingham opublikował raport “Women Mean Business – Empowerment in Developing Markets” analizujący jak firmy na świecie inwestują w kobiety na rynkach rozwijających się.
Okazuje się, że coraz więcej firm w szybko rozwijających się gospodarkach Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej uznaje kobiety za potencjalne konsumentki, pracownice i dostawczynie. Firmy takiej jak Unilever, Goldman Sachs i Vodafone przekonały się, że kobiety mogą generować zyski dla biznesu i dla społeczeństwa.
Wśród trzech głównych korzyści z inwestowania w kobiety raport wyróżnia:
W raporcie znajduje się szereg rekomendacji dla biznesu: mapowanie nierówności płciowych na kluczowych rynkach, zbieranie danych o kobietach w całym łańcuchu wartości, analizowanie roli partnerstw i programów inwestycji społecznych.
Pobierz raport