Artykuły eksperckie

2 lutego 2016

Dyskusja w trakcie konferencji „Raporty Społeczne 2015”

Dyskusja prelegentów wokół pytań zadawanych przez publiczność podczas konferencji „Raporty Społeczne 2015” podsumowującej konkurs na najlepiej sporządzone raporty z zakresu CSR. Tematem przewodnim konferencji było „Raportowanie społeczne – czas na zmiany. Narzędzia, trendy, wyzwania”.

2 lutego 2016

Raportowanie społeczne oczami konsumenta

Prezentacja na temat raportowania społecznego widzianego od strony konsumentów zrealizowana podczas konferencji „Raporty Społeczne 2015” podsumowującej konkurs na najlepiej sporządzone raporty z zakresu CSR.

2 lutego 2016

Integrated Reporting

Prezentacja na temat raportowania zintegrowanego zrealizowana podczas konferencji „Raporty Społeczne 2015” podsumowującej konkurs na najlepiej sporządzone raporty z zakresu CSR.

2 lutego 2016

The precariat and CSR: How labour relations should adapt

Dr Guy Standing, autor książki „Prekariat. Nowa niebezpieczna klasa” w wykładzie na temat przyszłości rynku pracy.

2 lutego 2016

Okrągły stół Prezesów – Co CSR dał biznesowi i społeczeństwu

Panel dyskusyjny w trakcie Międzynarodowej Konferencji „Biznes, który zmienia świat”.

2 lutego 2016

Panel ekspertów – krytyczna refleksja o CSR

Panel dyskusyjny w trakcie Międzynarodowej Konferencji „Biznes, który zmienia świat”.

2 lutego 2016

Wyniki badania „Menedżerowie CSR – Polska”

Marcin Grzybek, Menadżer Projektów w Forum Odpowiedzialnego Biznesu, prezentuje wyniki badania „Menedżerowie CSR”.

2 lutego 2016

Wyniki badania „Menedżerowie CSR – CEE”

Irena Pichola, Leader of Sustainability Consulting Central Europe, Deloitte Advisory, prezentuje wyniki badania „Menedżerowie CSR – CEE”.

2 lutego 2016

Różne scenariusze emisji CO2 a przyszłość ludzkości i oceanów

Jean Pierre Gattuso prezentuje wyniki badan na temat wpływu emisji CO2 na oceany.

2 lutego 2016

Dwie rzeczy, które powiedziałbym swoim dzieciom… i sąsiadce

Łukasz Kaliciński, założyciel NotJustShop, opowiada o motywacjach do założenia biznesu odpowiedzialnego społecznie.

Typ artykułu

Obszar tematyczny