Artykuły eksperckie

30 stycznia 2009

CSR trend, który zmienia systemy zarządzania

Iwona Kuraszko

Jeszcze kilkanaście lat temu na świecie społeczna odpowiedzialność biznesu kojarzyła się głównie z działalnością charytatywną. Obecnie CSR stał się elementem sprawnego, nowoczesnego i strategicznego zarządzania firmą.

21 stycznia 2009

CSR 2.0 – nowe wcielenie CSR?

Justyna Szumniak-Samolej

Rosnąca rola Internetu w życiu społecznym i biznesowym oraz szybki rozwój interaktywnych narzędzi komunikacyjnych stawia nowe wyzwania przed firmami, które pragną efektywnie realizować w swojej działalności gospodarczej idee i zasady CSR.

21 stycznia 2009

Jak wygląda nowoczesny i strategiczny PR przyszłości?

Iwona Kuraszko

„Prawdziwe public relations może istnieć tylko wówczas, gdy jest możliwość konfrontacji opinii” – powiedział prof. Olędzki na panelu poświęconym społecznym funkcjom public relations, w ramach I Kongresu Komunikacji Społecznej „Kreowanie Komunikowania – Zawartość, Kontrola, Krytyka”.

21 stycznia 2009

Corporate Social Responsibility w Niemczech

Wojciech Rośkiewicz

To, że Niemcy zaliczają się do ścisłej światowej czołówki państw najbardziej rozwiniętych pod względem gospodarczym jest w świecie rzeczą tak powszechnie znaną jak klasa niemieckiej reprezentacji piłkarskiej, która za każdym razem przy okazji organizacji Mistrzostw Świata i Europy w Piłce Nożnej jest postrzegana jako faworyt do odegrania kluczowej roli w rozgrywkach.

21 stycznia 2009

Relacja ze spotkania z dr Mikołajem Budzanowskim na temat: „Zmiany klimatyczne jako wyzwanie dla biznesu”

Iwona Kuraszko

Forum Odpowiedzialnego Biznesu zorganizowało dla swoich Partnerów spotkanie z doktorem Mikołajem Budzanowskim, Dyrektorem Departamentu Zmian Klimatu i Zrównoważonego Rozwoju w Ministerstwie Środowiska 27 sierpnia 2008 roku.

Typ artykułu

Obszar tematyczny