Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
WWF we współpracy z HP opublikowało białą księgę pt. „From Green IT to Greening with IT”. Dokument analizuje możliwości wynikające z kryzysu finansowego, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 za pomocą niskoemisyjnych rozwiązań IT. Choć terminy „Green IT”…
Konkurs na kampanię społeczną roku to przedsięwzięcie Fundacji Komunikacji Społecznej, którego celem jest wyłonienie najlepszych praktyk marketingu społecznego. Oprócz powołanego na potrzeby konkursu jury oceny zgłoszonych kampanii dokonywać mogą również Internauci. W konkursie zostanie również przyznana jedna nagroda w kategorii…
Już po raz kolejny firmy działające w Polsce zostaną ocenione pod kątem zaangażowania społecznego. Rusza trzecia edycja konkursu Liderzy Filantropii organizowanego przez Forum Darczyńców w Polsce pod patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem konkursu jest promocja społecznego zaangażowania…
Najnowsza publikacja Business for Social Responsibility i Futerra Sustainability Communications ma na celu pomóc firmom w unikaniu pułapek związanych z komunikowaniem ekologicznych inicjatyw. Konsumenci coraz częściej w swoich decyzjach uwzględniają nie tylko cenę produktu, ale również kwestie ekologiczne. Coraz częściej…
20 największych organizacji dobroczynnych w Polsce zawiązało koalicję na rzecz zniesienia podatku VAT od darowizn przekazywanych w formie charytatywnych SMS-ów. Obecnie każdy „charytatywny” SMS (czyli SMS, z którego dochód jest przeznaczony na rzecz celów statutowych organizacji dobroczynnych) jest obciążony 22-procentowym…
Konkurs na kampanię społeczną roku to inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej organizowana w ramach Portalu kampaniespoleczne.pl, której celem jest promocja dobrych praktyk w marketingu społecznym. W konkursie oceniane są inicjatywy zawierające się w definicji marketingu społecznego. Poprzez marketing społeczny rozumie się…
15 i 18 maja Pracownia Gier Szkoleniowy – Partner Wspierający FOB – organizuje w ramach 29. Warszawskich Spotkań Teatralnych imprezę „W co grają ludzie?”. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w 2 angażujących grach symulacyjnych dotykających zagadnień zrównoważonego rozwoju. 15…
Chociaż zieloni konsumenci wciąż twierdzą, że chcą nabywać przyjazne środowisku produkty, z najnowszego badania przeprowadzonego przez Grocery Manufacturers Association i Deloitte wynika, że ekologiczni producenci tracą około 73% potencjalnych klientów. Z raportu wynika, że 95% zapytanych klientów rozważa zakup ekologicznych…
Z badań Boston Consulting Group wynika, iż w ostatnim roku wzrósł popyt na ekologiczne produkty. Rosnący trend utrzymuje się mimo globalnego spadku koniunktury. Badanie przeprowadzone w 2008r. wykazało, że: 34% ankietowanych twierdzi, że regularnie kupuje ekologiczne produkty (w porównaniu z…
Znaczna część polskich internautów martwi się stanem środowiska naturalnego oraz zdaje sobie sprawę z tego, że działania każdego z nas mają bardzo duży wpływ na stan przyrody – wynika z badania gemiusAdHoc, przeprowadzonego dla Forum Odpowiedzialnego Biznesu przez firmę Gemius…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc