Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Konkurs na kampanię społeczną roku to inicjatywa Fundacji Komunikacji Społecznej organizowana w ramach Portalu kampaniespoleczne.pl, której celem jest promocja dobrych praktyk w marketingu społecznym.
W konkursie oceniane są inicjatywy zawierające się w definicji marketingu społecznego. Poprzez marketing społeczny rozumie się wszelkie działania komunikacyjne, wykorzystujące takie narzędzia, jak reklama i public relations, które służą wspieraniu postaw prospołecznych lub, bezpośrednio, celom zawierającym się w następujących obszarach:
W konkursie biorą udział kampanie społeczne, które następnie oceniane są przez jury stanowiący Instytut Marketingu Społecznego (IMS). W jury zasiada m.in. Mirella Panek-Owsiańska – prezes Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Kampanie są oceniane w pięciu kategoriach, uzależnionych od nadawcy tych kampanii:
Szczegółowe kryteria oceny kampanii wymienione są w regulaminie konkursu.
Kampanie mogą być zgłaszane przez nadawców lub osoby reprezentujące nadawców po wypełnieniu formularza zgłoszeniowego. Kampanie można nominować od 25 czerwca do 30 września 2009 roku.