Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firma Yahoo! zapowiedziała oparcie swojej strategii klimatycznej na ograniczaniu zużycia energii w swoich centrach danych oraz zrezygnowanie z dalszych inwestycji w projekty offsetowe. David Filo, współzałożyciel i CEO firmy, tłumacząc tę decyzję powiedział: „jesteśmy przekonani, że stworzenie efektywnych centrów danych…
Firma PRimavera PR&Events, specjalizująca się w organizacji ”green eventów” i tworzeniu „zielonego PR-u” uruchomiła Green Events Club – klub skierowany do jej klientów, podwykonawców oraz innych osób związanych z ekologią, społeczną odpowiedzialnością biznesu, zrównoważonym rozwojem i eco turystyką. W ramach…
12 stycznia firma Tesco otworzyła w Manchesterze, w Wielkiej Brytanii swój nowy „eko-supermarket”, którego projekt umożliwia z jednej strony ograniczenie emisji CO2, z drugiej strony maksymalizacje wykorzystania odnawialnych źródeł energii. Nowy supermarket Tesco będzie emitować o 70% mniej CO2 niż…
Greenpeace Polska przedstawił 9 października 2008 r. raport „[R]ewolucja energetyczna dla Polski; Scenariusz zaopatrzenia Polski w czyste nośniki energii w perspektywie długookresowej”. Demonstruje on, że nasz kraj ma ogromny, niewykorzystany potencjał odnawialnych zasobów energii (OZE) i, wbrew powszechnym opiniom, nie…
Z raportu opublikowanego przez organizację Ceres i firmę konsultingową Mercer wynika, że inwestorzy mogą liczyć na większe zyski dzięki inwestowaniu w energetycznie efektywne budynki. „Dotychczas dyskusja na temat efektywności energetycznej skupiała się na płynących z niej oszczędnościach dla mieszkańców, takich…
WWF we współpracy z HP opublikowało białą księgę pt. „From Green IT to Greening with IT”. Dokument analizuje możliwości wynikające z kryzysu finansowego, które mogą przyczynić się do zmniejszenia emisji CO2 za pomocą niskoemisyjnych rozwiązań IT. Choć terminy „Green IT”…
Konkurs na kampanię społeczną roku to przedsięwzięcie Fundacji Komunikacji Społecznej, którego celem jest wyłonienie najlepszych praktyk marketingu społecznego. Oprócz powołanego na potrzeby konkursu jury oceny zgłoszonych kampanii dokonywać mogą również Internauci. W konkursie zostanie również przyznana jedna nagroda w kategorii…
Już po raz kolejny firmy działające w Polsce zostaną ocenione pod kątem zaangażowania społecznego. Rusza trzecia edycja konkursu Liderzy Filantropii organizowanego przez Forum Darczyńców w Polsce pod patronatem honorowym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Celem konkursu jest promocja społecznego zaangażowania…
Najnowsza publikacja Business for Social Responsibility i Futerra Sustainability Communications ma na celu pomóc firmom w unikaniu pułapek związanych z komunikowaniem ekologicznych inicjatyw. Konsumenci coraz częściej w swoich decyzjach uwzględniają nie tylko cenę produktu, ale również kwestie ekologiczne. Coraz częściej…
20 największych organizacji dobroczynnych w Polsce zawiązało koalicję na rzecz zniesienia podatku VAT od darowizn przekazywanych w formie charytatywnych SMS-ów. Obecnie każdy „charytatywny” SMS (czyli SMS, z którego dochód jest przeznaczony na rzecz celów statutowych organizacji dobroczynnych) jest obciążony 22-procentowym…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc