Carrefour Polska

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 000 sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2018 roku sprzedaż w wysokości 84,9 miliarda euro. Grupa liczy ponad 360 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.

Strategia transformacji żywieniowej
Transformacja żywieniowa jest jednym ze strategicznych celów Carrefour. Jej założeniem jest pomoc konsumentom w zmianie nawyków żywieniowych, edukacja oraz zapewnienie szerokiego dostępu do informacji o sprzedawanych produktach.

Ambicją Carrefour jest stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywieniowej dla wszystkich, poprzez oferowanie klientom – każdego dnia i w każdym miejscu – żywności zdrowej, wysokiej jakości i w rozsądnej cenie.

Firma pragnie zagwarantować swoim klientom stały dostęp do świeżych warzyw i owoców od zaufanych i lokalnych dostawców, a także certyfikowanych bio produktów w przystępnych cenach. Carrefour chce demokratyzować dobrej jakości żywność dla wszystkich. To podejście jest elementem szerokiej strategii „Carrefour 2022”, która ogłoszona została przez Grupę Carrefour w styczniu 2018 roku.

 

Informacje od Partnera

6 grudnia 2019

„Tak, POMAGAM!” – sklepy Carrefour włączają się w świąteczną zbiórkę żywności Caritas

Sklepy Carrefour w całej Polsce dołączyły do ogólnopolskiej zbiórki Caritas „Tak, POMAGAM!”. W ramach tej inicjatywy 6 i 7 grudnia w hipermarketach i supermarketach sieci będzie można spotkać wolontariuszy Caritas zachęcających do wsparcia osób potrzebujących i przekazania produktów przed zbliżającymi się Świętami.

28 listopada 2019

Podaruj potrzebującym jedzenie na świąteczny stół – świąteczna zbiórka Banków Żywności w sklepach Carrefour

Blisko 80 sklepów Carrefour w całej Polsce włącza się w Świąteczną Zbiórkę Żywności Federacji Polskich Banków Żywności. W najbliższy piątek i sobotę w supermarketach i hipermarketach sieci pojawią się wolontariusze zbierający żywność dla potrzebujących.

28 października 2019

Pomagaj na zakupach – Carrefour wspiera nowy program Caritas Polska dla potrzebujących

Pomaganie niesie radość pomagającym i osobom potrzebującym pomocy. To hasło przyświeca programowi „Uratuję Cię!”, nowej inicjatywie Caritas Polska, której celem jest pomaganie konkretnym osobom poprzez charytatywny serwis zbiórek internetowych. W projekt aktywnie włączają się sklepy Carrefour w Warszawie, w których można przekazać wsparcie, wrzucając do skarbonek przy kasach datek lub resztę ze swoich zakupów.

Zobacz wszystkie wiadomości od Carrefour Polska »