Na czym polega Program Partnerstwa?

Program opiera się na trzech elementach: komunikacji i budowaniu relacji między firmami, włączaniu Partnerów do działań FOB oraz edukacji i wiedzy, kluczowej dla FOB, i dla naszych Partnerów. To możliwość poznania dobrych praktyk, polskich i zagranicznych, ale też prezentowania dokonań firm na zewnątrz. Udział w Programie Partnerstwa oznacza także networking, kontakty, które umożliwiają budowanie koalicji i partnerstw, ale też poznanie środowiska CSR.

Czytaj więcej

Co zyskam przystępując do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa w ciągu ostatnich 15 lat to prawie 150 spotkań, szkoleń, wydarzeń dla Partnerów, 100 wydań specjalnego newslettera, 16 publikacji, w tym 8 podręczników – rezultatów prac grup roboczych.

To również, strona internetowa z dobrymi praktykami: INTERESARIUSZE.PL, oraz infografiki i filmy promujące CSR, materiały edukacyjne, niezliczone artykuły, analizy, badania, dobre praktyki z kilkunastu edycji Raportu Dobrych praktyk FOB.

Czytaj więcej

Jak dołączyć do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa skierowany jest do firm, które podobnie jak Forum Odpowiedzialnego Biznesu widzą potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

By przystąpić do elitarnego grona Partnerów Strategicznych, kluczowe jest prowadzenie przez firmę działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale także ich lokalnego wdrażania.

Czytaj więcej

Aktualności od partnerów

22.11.2019

Lyreco promuje zielone zakupy

Lyreco, europejski lider i trzeci co do wielkości dystrybutor rozwiązań biurowych dla firm na świecie, promuje zrównoważony rozwój i namawia partnerów do zmiany podejścia do działalności biznesowej, tak by uwzględniała ona interesy społeczne i ochronę środowiska.
22.11.2019

#OBSERWUJ – i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika

Organizacja “Kwiat Kobiecości” już po raz piąty rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną “Diagnostyka Jajnika”. Tegoroczna edycja, pod hasłem: „#OBSERWUJ - i nie daj się zaskoczyć rakowi jajnika!”, ma na celu zachęcenie kobiet do uważnej obserwacji swojego ciała i zmian w nim zachodzących. Akcję aktywnie wspiera Amica.
22.11.2019

Coca-Cola, jako pierwszy producent napojów bezalkoholowych, rezygnuje w Europie ze zbiorczych opakowań foliowych na puszki

Zmiana technologii pakowania puszek jest związana z globalną ambicją Coca-Cola – „Świat bez Odpadów”, w ramach której firma chce zbierać, poddawać recyklingowi i ponownie wykorzystywać wszystkie swoje opakowania.
22.11.2019

Ruszyła Szlachetna Paczka – największy projekt wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej

Ruszył największy projekt wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej dla najbardziej potrzebujących rodzin. Firma już po raz czwarty będzie wspierać Stowarzyszenie WIOSNA i Szlachetną Paczkę. Dzięki tej inicjatywie ponad 50 wybranych rodzin zostanie obdarowanych w weekend 6-8 grudnia br. świątecznymi paczkami, które zostaną specjalnie przygotowane przez ochotników z KP. Do tegorocznej inicjatywy zgłosiło się 53 liderów, którzy utworzyli zespoły liczące łącznie ponad 1600 wolontariuszy.
21.11.2019

Akcja PZU na rzecz bezpieczeństwa – odblaski dla pieszych

PZU będzie rozdawać pieszym w całej Polsce światełka odblaskowe z migającą lampką, by chronić ich przed wypadkami na drodze.
czytaj więcej

Partnerzy strategiczni

Zobacz partnerów wspierających