Na czym polega Program Partnerstwa?

Program opiera się na trzech elementach: komunikacji i budowaniu relacji między firmami, włączaniu Partnerów do działań FOB oraz edukacji i wiedzy, kluczowej dla FOB, i dla naszych Partnerów. To możliwość poznania dobrych praktyk, polskich i zagranicznych, ale też prezentowania dokonań firm na zewnątrz. Udział w Programie Partnerstwa oznacza także networking, kontakty, które umożliwiają budowanie koalicji i partnerstw, ale też poznanie środowiska CSR.

Czytaj więcej

Co zyskam przystępując do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa w ciągu ostatnich 15 lat to prawie 150 spotkań, szkoleń, wydarzeń dla Partnerów, 100 wydań specjalnego newslettera, 16 publikacji, w tym 8 podręczników – rezultatów prac grup roboczych.

To również, strona internetowa z dobrymi praktykami: INTERESARIUSZE.PL, oraz infografiki i filmy promujące CSR, materiały edukacyjne, niezliczone artykuły, analizy, badania, dobre praktyki z kilkunastu edycji Raportu Dobrych praktyk FOB.

Czytaj więcej

Jak dołączyć do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa skierowany jest do firm, które podobnie jak Forum Odpowiedzialnego Biznesu widzą potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

By przystąpić do elitarnego grona Partnerów Strategicznych, kluczowe jest prowadzenie przez firmę działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale także ich lokalnego wdrażania.

Czytaj więcej

Aktualności od partnerów

17.02.2017

W T-Mobile wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę – nowa kampania T-Mobile dla Firm

T-Mobile startuje z kampanią reklamową skierowaną do przedsiębiorców. Tym razem w roli głównej występuje Bogusław Linda. Znany aktor...
15.02.2017

TAURON stawia na aktywną komunikację z kontrahentami

TAURON zorganizował pierwsze z cyklu spotkań z potencjalnymi kontrahentami Grupy TAURON. Blisko 200 przedstawicieli z ponad 120 firm z całej Polski wzięło udział w Dniu otwartych drzwi dla Wykonawcy, który odbył się 15 lutego w spółce TAURON Ciepło w Katowicach. Celem tej nowej formy komunikacji z otoczeniem rynkowym jest poprawa przepływu informacji z kontrahentami oraz efektywne zapoznanie ich z procedurami przetargowymi.
15.02.2017

„Nestlé porusza Polskę” i zbuduje siłownie terenowe – konkurs

Rusza druga edycja projektu „Nestlé porusza Polskę”. Firma Nestle, partner strategiczny FOB zaprasza do udziału w konkursie,...
15.02.2017

Biedronka współpracuje z Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej

W związku z obchodami XXV Światowego Dnia Chorego przedstawiciele sieci sklepów Biedronka i Caritas Diecezji Warszawsko-Praskiej odwiedzili najmłodszych...
czytaj więcej

Partnerzy strategiczni

Zobacz partnerów wspierających