Na czym polega Program Partnerstwa?

Program opiera się na trzech elementach: komunikacji i budowaniu relacji między firmami, włączaniu Partnerów do działań FOB oraz edukacji i wiedzy, kluczowej dla FOB, i dla naszych Partnerów. To możliwość poznania dobrych praktyk, polskich i zagranicznych, ale też prezentowania dokonań firm na zewnątrz. Udział w Programie Partnerstwa oznacza także networking, kontakty, które umożliwiają budowanie koalicji i partnerstw, ale też poznanie środowiska CSR.

Czytaj więcej

Co zyskam przystępując do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa w ciągu ostatnich 15 lat to prawie 150 spotkań, szkoleń, wydarzeń dla Partnerów, 100 wydań specjalnego newslettera, 16 publikacji, w tym 8 podręczników – rezultatów prac grup roboczych.

To również, strona internetowa z dobrymi praktykami: INTERESARIUSZE.PL, oraz infografiki i filmy promujące CSR, materiały edukacyjne, niezliczone artykuły, analizy, badania, dobre praktyki z kilkunastu edycji Raportu Dobrych praktyk FOB.

Czytaj więcej

Jak dołączyć do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa skierowany jest do firm, które podobnie jak Forum Odpowiedzialnego Biznesu widzą potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

By przystąpić do elitarnego grona Partnerów Strategicznych, kluczowe jest prowadzenie przez firmę działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale także ich lokalnego wdrażania.

Czytaj więcej

Aktualności od partnerów

21.01.2019

Oddaj głos na lokalną inicjatywę w swojej okolicy

Od 21 stycznia do 17 lutego wszyscy mieszkańcy Polski mogą głosować na najciekawsze inicjatywy społeczne w swoim regionie, które otrzymają dofinansowanie w ramach programu „Decydujesz, pomagamy”. W V edycji programu organizowanego przez Tesco, 375 organizacji społecznych otrzyma granty na realizację lokalnych projektów. Tesco Polska jest partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
21.01.2019

Przedsiębiorstwa odkrywają potencjał odpadów

Zarówno uregulowania prawne, jak i rosnąca świadomość na temat wpływu działalności człowieka na środowisko motywują przedsiębiorców do wdrażania idei GOZ. Zaczynają oni dostrzegać szereg korzyści dla środowiska, biznesu i społeczeństwa wynikających ze zmiany modelu. Jest on bardzo popularny w krajach skandynawskich, a w Polsce dopiero zaczyna być wdrażany. Dlatego też warto pokazywać przykłady firm, które działają już według tego modelu i mogą stać się dla nich inspiracją. Materiał przygotowany został przez Stena Recycling Sp. z o.o., partnera Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
21.01.2019

Henkel współzałożycielem nowej globalnej inicjatywy “Alliance to End Plastic Waste”

lobalne wyzwania wymagają globalnych rozwiązań – właśnie dlatego blisko 30 firm działających w obszarze łańcucha wartości branży tworzyw sztucznych i dóbr konsumpcyjnych utworzyło nową organizację o nazwie “Alliance to End Plastic Waste” (AEPW). Sojusz opracuje i wprowadzi w życie nowe rozwiązania, które pozwolą zminimalizować ilość odpadów z tworzyw sztucznych i właściwie nimi zarządzać. Jako firma zaangażowana w promowanie gospodarki o obiegu zamkniętym, która ma na koncie wiele działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, Henkel został jednym z założycieli sojuszu.
21.01.2019

COCA-COLA podsumowuje rok wdrażania globalnej wizji firmy „WORLD WITHOUT WASTE”

Rok temu Coca-Cola zainaugurowała swoją globalną ambicję World Without Waste, w ramach której zobowiązała się do 2030 roku uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu opakowań, ile trafia od firmy na rynek.
czytaj więcej

Partnerzy strategiczni

Zobacz partnerów wspierających