Na czym polega Program Partnerstwa?

Program opiera się na trzech elementach: komunikacji i budowaniu relacji między firmami, włączaniu Partnerów do działań FOB oraz edukacji i wiedzy, kluczowej dla FOB, i dla naszych Partnerów. To możliwość poznania dobrych praktyk, polskich i zagranicznych, ale też prezentowania dokonań firm na zewnątrz. Udział w Programie Partnerstwa oznacza także networking, kontakty, które umożliwiają budowanie koalicji i partnerstw, ale też poznanie środowiska CSR.

Czytaj więcej

Co zyskam przystępując do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa w ciągu ostatnich 15 lat to prawie 150 spotkań, szkoleń, wydarzeń dla Partnerów, 100 wydań specjalnego newslettera, 16 publikacji, w tym 8 podręczników – rezultatów prac grup roboczych.

To również, strona internetowa z dobrymi praktykami: INTERESARIUSZE.PL, oraz infografiki i filmy promujące CSR, materiały edukacyjne, niezliczone artykuły, analizy, badania, dobre praktyki z kilkunastu edycji Raportu Dobrych praktyk FOB.

Czytaj więcej

Jak dołączyć do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa skierowany jest do firm, które podobnie jak Forum Odpowiedzialnego Biznesu widzą potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

By przystąpić do elitarnego grona Partnerów Strategicznych, kluczowe jest prowadzenie przez firmę działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale także ich lokalnego wdrażania.

Czytaj więcej

Aktualności od partnerów

23.05.2018

Rusza druga edycja kampanii edukacyjnej Aasy Netu

Ponad połowa, bo aż 55 proc. osób w wieku 15-35 lat w Polsce uważa, że ich rodzice, teściowie czy dziadkowie, są wykluczeni cyfrowo. Jednocześnie aż 95 proc. młodych chce pomagać swoim bliskim w korzystaniu z sieci – wynika z „Raportu Aasa – Aktywność starszych pokoleń w internecie oczami młodych 2018”. Z tego powodu Aasa Polska, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu, uruchamia drugą edycję ogólnopolskiej akcji edukacyjnej „Aasy Netu”, której celem jest aktywizacja cyfrowa osób dojrzałych, przy wsparciu młodszych. Patronem akcji jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
22.05.2018

Orange Warsaw Festival bez barier

Bilet uprawniający do wejścia z osobą wspierającą, 20 najazdów, 4 pętle indukcyjne dla osób słabosłyszących, 60 pomocnych wolontariuszy – to tylko część udogodnień, jakie czekają na gości Orange Warsaw Festival, który będzie jednym z najlepiej przystosowanych festiwali muzycznych dla osób z niepełnosprawnościami w Polsce. Sponsor tytularny festiwalu - firma Orange Polska jest opiekunem Karty Różnorodności i partnerem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
22.05.2018

Po raz kolejny nagrodzono Listkami Polityki firmy odpowiedzialne społecznie

66 polskich przedsiębiorstw zostało laureatami Listków CSR Polityki. Tygodnik wraz z firmą doradczą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu już po raz siódmy przeprowadził wśród największych polskich firm ankietę na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Najlepszym wręczono Złote, Srebrne oraz Białe Listki CSR. Działania laureatów koncentrują się wokół lepszego zarządzania pracownikami, poprawy relacji z klientami i partnerami biznesowymi oraz ochrony środowiska.
22.05.2018

Biedronka i Fundacja DKMS promują ideę dawstwa szpiku

Sieć Biedronka wraz z Fundacją DKMS i firmą Trefl przygotowały akcję promującą ideę dawstwa szpiku kostnego. Od 25 maja w sklepach sieci Biedronka dostępne będą specjalne gry edukacyjne dla dzieci i młodzieży propagujące zdrowy styl życia. Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na rejestrację nowych potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie prowadzonej przez Fundację DKMS Polska. Jeronimo Martins, właściciel sieci sklepów, jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
czytaj więcej

Partnerzy strategiczni

Zobacz partnerów wspierających