Na czym polega Program Partnerstwa?

Program opiera się na trzech elementach: komunikacji i budowaniu relacji między firmami, włączaniu Partnerów do działań FOB oraz edukacji i wiedzy, kluczowej dla FOB, i dla naszych Partnerów. To możliwość poznania dobrych praktyk, polskich i zagranicznych, ale też prezentowania dokonań firm na zewnątrz. Udział w Programie Partnerstwa oznacza także networking, kontakty, które umożliwiają budowanie koalicji i partnerstw, ale też poznanie środowiska CSR.

Czytaj więcej

Co zyskam przystępując do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa w ciągu ostatnich 15 lat to prawie 150 spotkań, szkoleń, wydarzeń dla Partnerów, 100 wydań specjalnego newslettera, 16 publikacji, w tym 8 podręczników – rezultatów prac grup roboczych.

To również, strona internetowa z dobrymi praktykami: INTERESARIUSZE.PL, oraz infografiki i filmy promujące CSR, materiały edukacyjne, niezliczone artykuły, analizy, badania, dobre praktyki z kilkunastu edycji Raportu Dobrych praktyk FOB.

Czytaj więcej

Jak dołączyć do Programu Partnerstwa?

Program Partnerstwa skierowany jest do firm, które podobnie jak Forum Odpowiedzialnego Biznesu widzą potrzebę prowadzenia biznesu w sposób zrównoważony i odpowiedzialny.

By przystąpić do elitarnego grona Partnerów Strategicznych, kluczowe jest prowadzenie przez firmę działań z zakresu CSR – nie tylko na poziomie globalnych wytycznych i programów, ale także ich lokalnego wdrażania.

Czytaj więcej

Aktualności od partnerów

15.03.2019

15 marca – Światowy Dzień Konsumenta

15 marca obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta. Z okazji tego Unia Europejska jest w trakcie przygotowywania pakietu przepisów, tzw. Nowego Ładu Konsumenckiego, który ma chronić konsumentów m.in. przed nieuczciwymi praktykami handlowymi. Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte jest to krok w dobrą stronę, a kluczem do rozwiązania obecnych, jak i przyszłych problemów w zakresie ochrony 500 mln unijnych konsumentów, jest równowaga pomiędzy ich uprawnieniami a interesami przedsiębiorców. 
15.03.2019

Barometr Providenta z okazji Światowego Dnia Konsumenta

Z okazji Światowego Dnia Konsumenta Provident Polska przeprowadził Barometr, z którego wynika, że co czwarty Polak, który spotkał się z nieprawidłowościami, nie zrobił nic wiedząc, że umowa, którą podpisał, naruszała jego interesy. W porównaniu z zeszłym rokiem mniej osób, w takiej sytuacji, decyduje się złożyć reklamację. 22 proc. osób, które miały do czynienia z niejasnymi zapisami przyznaje, że zdarza im się podpisać umowę, mimo że jest dla nich niezrozumiała. Postępują tak szczególnie młodzi ludzie. 
14.03.2019

20 platform pod gniazda dla rybołowów na słupach wysokiego napięcia od Enea

Lasy Państwowe i Enea Operator podpisały porozumienie, na mocy którego będą współpracować przy ochronie zagrożonego w Polsce wyginięciem rybołowa. Dzięki współpracy na dwudziestometrowych słupach energetycznych Enei Operator w Wielkopolsce i na Pomorzu Zachodnim zamontowanych zostanie ponad 20 platform, z których już w przyszłym roku będą mogły korzystać rybołowy. Obecnie nasz kraj zamieszkuje zaledwie od 25 do 30 par tych zwierząt.
13.03.2019

ArcelorMittal Poland uruchamia program grantowy „Działamy lokalnie”

ArcelorMittal Poland wraz z Urzędem Miejskim w Zdzieszowicach uruchamia program grantowy "Działamy lokalnie" dla aktywnych mieszkańców gminy Zdzieszowice. Właściciel koksowni przeznaczył 100 000 zł do rozdysponowania na projekty społeczne, które mogą zgłaszać organizacje pozarządowe, spółdzielnie socjalne oraz grupy nieformalne działające na rzecz mieszkańców Gminy Zdzieszowice. 
13.03.2019

Wyłoniono laureatów Nagrody Znaku i ERGO Hestii im. ks. J. Tischnera

Po raz 19 wyłoniono laureatów Nagrody Znaku i Hestii im. ks. J. Tischnera. To wyróżnienie przyznawane jest wybitnym intelektualistom, publicystom i działaczom społecznym. W tym roku nagroda trafiła do rąk o. Ludwika Wiśniewskiego, eseisty Łukasza Garbala oraz do działaczy społecznych Lidii Niedźwiedzkiej-Owsiak i Jerzego Owsiaka.
czytaj więcej

Partnerzy strategiczni

Zobacz partnerów wspierających