Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 219

27 października 2021

Produkty z Polski zawalczą o European Food Transition Award

Wegańska alternatywa dla sera, naturalny płyn do mycia twarzy czy gotowy roślinny posiłek z kaszą – do 1 listopada można zagłosować na produkty w I edycji nagrody European Food Transition Award. Europejska inicjatywa organizowana przez Grupę Carrefour ma na celu…

14 października 2021

Blockchain ma potwierdzać jakość polskiej żywności

Technologia stojąca za globalną rewolucją systemów informatycznych umożliwi zwiększenie zaufania i przejrzystości łańcucha produkcji artykułów spożywczych. Już w październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności.

4 sierpnia 2021

Carrefour podkreśla wagę różnorodności

Przyjazna szkoła wspiera różnorodność uczniów i pomaga dzieciom w dokonywaniu ich własnych wyborów.

22 lipca 2021

Woda w zwrotnych butelkach już na półkach Carrefour

Carrefour Polska po raz kolejny zachęca swoich klientów do tego, by w prosty sposób wspólnie zadbać o środowisko. Po bardzo pozytywnym przyjęciu przez konsumentów usługi odbioru butelek zwrotnych bez konieczności okazania paragonu, sieć idzie o krok dalej. Jako jedna z pierwszych na rynku wprowadziła do oferty wodę gazowaną w szklanych butelkach kaucyjnych o pojemności 1 l. To kolejne konkretne działanie sieci w walce o ograniczanie zużycia plastiku.

23 czerwca 2021

Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna Nutri-Score

Carrefour Polska rozszerza asortyment produktów marek własnych, na których znajdują się oznaczenia systemu Nutri-Score oraz przystępuje do ogólnopolskiej kampanii promującej ten system w naszym kraju. Firma, wspólnie z renomowanymi instytucjami naukowymi, organizacjami społecznymi, producentami żywności oraz innymi sieciami handlowymi, będzie dalej promować rzetelny i zrozumiały system znakowania żywności, aby zachęcać Polaków do zdrowego jedzenia.

2 czerwca 2021

Carrefour zwiększa liczbę sklepów z cichymi godzinami i wprowadza pierwszeństwo obsługi dla osób z autyzmem

Mając na uwadze komfort osób o szczególnych potrzebach, Carrefour Polska rozszerza listę sklepów z tzw. cichymi godzinami, podczas których osoby mierzące się ze spektrum autyzmu lub nadwrażliwością sensoryczną będą mogły zrobić zakupy w specjalnych warunkach. Firma podjęła także decyzję o…

20 maja 2021

Carrefour podnosi jakość marki własnej

Carrefour Polska kontynuuje działania w kierunku podnoszenia jakości swoich produktów marki własnej i jako pierwsza sieć handlowa w Polsce przystępuje do European Chicken Commitment, europejskiej inicjatywy, której celem jest poprawa dobrostanu kurcząt mięsnych.

7 maja 2021

Butelki marki własnej Carrefour z coraz mniejszą ilością plastiku

Carrefour sukcesywnie zmniejsza, zarówno masę butelek z wodą marki własnej, jak i opakowań innych produktów sygnowanych marką własną. Dzięki temu udało się już zaoszczędzić 3,2 tony plastiku, podczas gdy w ramach redukcji masy opakowaniowej w ramach całej marki własnej sieć zużyła w 2020 roku 15 ton mniej plastiku, tym samym chroniąc środowisko naturalne i realizując politykę opakowaniową Carrefour.

22 kwietnia 2021

W Dzień Ziemi Carrefour rusza z odbiorem od klientów butelek zwrotnych bez paragonu

Od 22 kwietnia klienci ponad 250 hiper- i supermarketów Carrefour Polska będą mogli oddawać butelki zwrotne po zakupionych wcześniej napojach, bez konieczności okazywania dowodów ich zakupu. Oddając butelki konsumenci otrzymają e-bony stanowiące zwrot pełnej kaucji, którymi będą mogli od razu zapłacić za kolejne zakupy.

30 marca 2021

Carrefour Polska ułatwi klientom właściwą segregację odpadów. Sieć wprowadza oznakowanie Koalicji 5 Frakcji

Etykieta Koalicji 5 Frakcji to ustandaryzowany system oznakowania, który jasno wskazuje konsumentowi jak segregować odpady opakowaniowe. Carrefour Polska zdecydował się przeprowadzić pilotaż systemu oznakowania przygotowanego przez Koalicję 5 Frakcji.