Dotyczy firmy: Carrefour Polska

Znalezione aktualności: 227

21 kwietnia 2022

Carrefour zachęca do zakupów na wagę

Z okazji Dnia Ziemi, Carrefour ogłasza wprowadzenie ogólnopolskich zmian na swoich stoiskach tradycyjnych, w działach warzyw i owoców oraz piekarni. Począwszy od 22 kwietnia, sieć będzie zachęcała swoich klientów do regularnych zakupów produktów na wagę do własnych opakowań, oferując im w zamian zniżki na asortyment świeży oraz pudełka i worki wielokrotnego użytku.

16 marca 2022

Carrefour i Bezmięsny otwierają pierwszą w Polsce wegańską ladę tradycyjną

W ramach obchodów Światowego Dnia Bez Mięsa sieć Carrefour we współpracy z marką Bezmięsny uruchomi pierwsze w Polsce bezmięsne lady, zapewniające szeroki wybór wegańskich zamienników mięsa na wagę. Od 18 marca klienci warszawskiej Galerii Mokotów będą mogli przy stanowisku z obsługą skorzystać z oferty Bezmięsnego oraz nabyć wegańskie zamienniki sera i produkty garmażeryjne. Między 18 i 19 marca obowiązywać będzie również promocja na produkty Bezmięsnego w wybranych sklepach Carrefour w całej Polsce.

7 lutego 2022

Carrefour wspiera klientów w czasie inflacji

W każdy wtorek lutego seniorzy odwiedzający hiper- i supermarkety Carrefour mogą zyskać do 15% zniżki na całe zakupy w formie e-kuponu do wykorzystania przy kolejnej wizycie. Inicjatywa wpisuje się w działania Carrefour na rzecz ułatwiania klientom oszczędnych zakupów w czasie rosnącej inflacji. Posiadacze aplikacji Mój Carrefour niezmiennie mogą także korzystać z 10% zniżki na weekendowe zakupy, a rodziny wielodzietne z podobnej zniżki z Kartą Dużej Rodziny obowiązującej w każdy dzień tygodnia. Z początkiem lutego Carrefour obniżył również ceny ponad 18 500 produktów o wartość podatku VAT oraz dołączył do nich blisko 1000 kolejnych.

1 lutego 2022

Carrefour zainwestuje 100 tys. euro w polskie startupy foodtech

Cztery polskie startupy z obszaru foodtech otrzymały grant od Fundacji Carrefour. Wśród wybranych młodych przedsiębiorstw znalazły się firmy Food Jack, KuMin.Sys, Nielone oraz Yoush, a projekt realizowany jest przez Fundację Inkubator Technologiczny wraz z partnerem merytorycznym foodtech.ac. Startupy otrzymały łącznie 100 tys. euro, które zostaną przeznaczone na rozwój produktu, marketingu, sprzedaży oraz pozyskanie inwestorów.

1 lutego 2022

Skokowy wzrost popularności zwrotu butelek bez paragonu w Carrefour

Carrefour podsumuje pierwsze miesiące akcji oddawania butelek zwrotnych bez konieczności przedstawienia paragonu. Od kwietnia 2021 roku liczba zwróconych butelek w hiper- i supermarketach sieci wzrosła o bezprecedensowe 227%, do ponad 3 milionów sztuk. Inicjatywa, kontynuowana w 2022 roku, ma zachęcać do aktywnego ograniczania ilości generowanych odpadów oraz rozwoju systemu kaucyjnego opakowań zwrotnych w ramach gospodarki obiegu zamkniętego.

1 grudnia 2021

Carrefour Polska z tytułem „Pracodawca Godny Zaufania”

Podczas gali XI edycji konkursu „Pracodawca Godny Zaufania” sieć Carrefour Polska została nagrodzona w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym. Wydarzenie organizowane przez Krajową Izbę Gospodarczą oraz Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” miało miejsce w siedzibie KIG w Warszawie.

1 grudnia 2021

Sklepy Carrefour dołączają do ogólnopolskiej przedświątecznej zbiórki żywności Caritas

Trzydzieści hiper- i supermarketów Carrefour z całej Polski, w najbliższy piątek i sobotę (3-4 grudnia), we współpracy z lokalnymi diecezjami i archidiecezjami Caritas, zorganizuje przedświąteczną zbiórkę żywności pod hasłem „Tak, POMAGAM!”. To okazja, aby podarować osobom potrzebującym i w trudnej sytuacji życiowej, najpotrzebniejsze produkty żywnościowe na Święta Bożego Narodzenia.

5 listopada 2021

Carrefour planuje osiągnąć neutralność klimatyczną do 2040 roku

Grupa Carrefour ogłosiła plan uzyskania globalnej neutralności węglowej w przeciągu dwóch najbliższych dekad. Sieć zakłada m.in. znaczące obniżenie poziomu emisji gazów cieplarnianych, rezygnację z fluorowych czynników chłodniczych, dalsze obniżanie konsumpcji energii elektrycznej oraz korzystanie z prądu pochodzącego wyłącznie ze zrównoważonych źródeł już od 2030 roku.

27 października 2021

Produkty z Polski zawalczą o European Food Transition Award

Wegańska alternatywa dla sera, naturalny płyn do mycia twarzy czy gotowy roślinny posiłek z kaszą – do 1 listopada można zagłosować na produkty w I edycji nagrody European Food Transition Award. Europejska inicjatywa organizowana przez Grupę Carrefour ma na celu…

14 października 2021

Blockchain ma potwierdzać jakość polskiej żywności

Technologia stojąca za globalną rewolucją systemów informatycznych umożliwi zwiększenie zaufania i przejrzystości łańcucha produkcji artykułów spożywczych. Już w październiku tego roku w sklepach Carrefour pojawią się polskie ziemniaki marki własnej objęte technologią blockchain, która pozwala na prześledzenie procesów ich uprawy oraz pakowania. Sieć wprowadza takie rozwiązanie jako pierwsza firma z sektora spożywczego w Polsce, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów i rządowemu projektowi paszportyzacji polskiej żywności.