Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
W ostatnich miesiącach słowo „koronawirus” odmienione zostało przez wszystkie przypadki. Wokół tematu epidemii narasta też niebezpieczne zjawisko fake newsów. By ochronić się przed samym wirusem, jak i przed niesprawdzonymi informacjami na jego temat, warto lepiej poznać swojego wroga. Pomogą w tym otwarte, bezpłatne webinary „Biologia molekularna wirusa SARS-CoV-2”, organizowane w ramach programu edukacyjnego ADAMED SmartUP. Cykl spotkań online, poprowadzony przez dr n. biol. Magdalenę Richter, startuje już 3 czerwca.
W związku z rozporządzeniem ministra edukacji narodowej nakładającego obowiązek nauki zdalnej, Fundacja KPMG w Polsce wspiera szkoły w tym trudnym okresie i udostępnia sprzęt komputerowy z dostępem do internetu dla najbardziej potrzebujących uczniów. Równocześnie firma doradcza KPMG wspiera pracowników ochrony zdrowia. W tym celu Fundacja KPMG zakupiła sprzęt do laboratorium zajmującego się diagnostyką i badaniami nad koronawirusem oraz maski ochronne dla personelu medycznego.
Dziesięć tysięcy wielorazowych osłon na twarz wkrótce trafi do studentów, doktorantów i pracowników Uczelni. To efekt współpracy między Gdańskim Uniwersytetem Medycznym i polską firmą odzieżową LPP.
2 czerwca 2020 r. w godz. 11.00-15.00 przedsiębiorcy są zaproszeni do udziału w bezpłatnej konferencji „Szczepionka dla przedsiębiorców w dobie COVID-19 – FIRMA WIRUSOODPORNA”.
L’Oréal uruchamia pakiet działań, które pomagają salonom fryzjerskim w ponownym otwarciu. Poza przekazaniem materiałów ochronnych, firma udostępnia salonom rozwiązania wspierające powrót do pracy oraz zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom salonów. W ostatnich tygodniach L’Oréal Polska aktywnie wspierał Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego w tworzeniu wytycznych bezpiecznej pracy salonów fryzjerskich po ponownym otwarciu i uczestniczył w konsultacjach finalnego tekstu dokumentu z rządem. W Polsce działa około 28 tys. salonów fryzjerskich, z czego ok. 7 tys. współpracuje z L’Oréal Polska.
Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – L’Oréal w Polsce przekazuje bezpłatnie szpitalom, aptekom i partnerskim sieciom handlowym ponad 700 000 produktów, w tym żele wodno-alkoholowe do sanityzacji rąk. Działania podjęte przez firmę w Polsce są częścią szerszego programu solidarnościowego wspierającego walkę z koronawirusem wdrożonego przez Grupę L’Oréal w całej Europie. W tym celu fabryka L’Oréal Warsaw Plant zreorganizowała swoją pracę, aby wyprodukować 1400 ton żelu wodno-alkoholowego.
Polskie Sieci Elektroenergetyczne przygotowały spot, w którym prezentują, jak w związku z pandemią koronawirusa zmieniły się modele pracy w firmie.
W ramach akcji #BiznesReagujeOdpowiedzialnie Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentuje wywiady z Caroliną Garcią Gomez, Prezeską IKEA Retail Polska i Dyrektorką ds. Zrównoważonego Rozwoju, oraz z Darią Gostkowską, Dyrektorką wykonawczą obszaru zarządzania zasobami ludzkimi w BNP Paribas Bank Polska. Wypowiedzi przedstawicielek firm partnerskich FOB dotyczą pracy w rzeczywistości określanej przez pandemię koronawirusa, związanych z tym wyzwań i podejmowania trudnych decyzji.
500 tys. kombinezonów, 300 tys. przyłbic i 100 tys. ochraniaczy na buty – tyle materiałów łącznie pozyskała Grupa LOTOS na rzecz walki z pandemią. W poniedziałek 18 maja we Wrocławiu wylądowała ostatnia transza środków ochrony indywidualnych zakupionych przez koncern na zlecenie polskiego rządu. Operację po raz kolejny zorganizowano w ramach programu SALIS.
Rozpoczął się kolejny miesiąc licznych ograniczeń w sferze społecznej oraz gospodarczej. Jak w tych warunkach funkcjonują firmy oraz z jakimi wyzwaniami muszą się mierzyć? W cyklu wywiadów z prezeskami i prezesami firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu zagadnienie procesu zmian w czasie pandemii prezentują zarządzający firmami Carrefour Polska, Provident Polska oraz Stena Recycling.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc