Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Z końcem września zakończyła się ogólnopolska akcja „Z serca dla dzieci” organizowana przez Polski Czerwony Krzyż, Procter & Gamble oraz sieć sklepów Kaufland. W ciągu sześciu tygodni akcji, udało się zebrać ponad 250 000 PLN. Dzięki temu ponad tysiąc dzieci otrzyma…
Polski Czerwony Krzyż, P&G i Kaufland rozpoczynają ogólnopolską akcję „Z serca dla dzieci”, której celem jest pomoc dzieciom z najuboższych rodzin w Polsce. Kupując wybrane produkty marek P&G, takich jak Pampers, Lenor, Ariel czy Gillette w każdym sklepie sieci Kaufland,…
W Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki został otwarty pokój dla mam, stworzony w ramach projektu „Z dumą wspieramy mamy”, realizowanego przez firmę P&G i Fundację Polsat. Zadaniem tego miejsca jest zapewnienie mamom domowych warunków podczas pobytu ich dzieci w szpitalu,…
Procter & Gamble od 10 lat współpracuje z Habitat for Humanity budując i odnawiając domy oraz mieszkania osób w potrzebie na całym świecie. W Polsce wspólne projekty realizowane są od 2013 roku. Na warszawskim Targówku rusza właśnie kolejna akcja, w…
Firma Procter & Gamble już po raz 16 opublikowała raport na temat zrównoważonego rozwoju. Przedstawia on szczegółowo cele i projekty mające ograniczyć wpływ firmy na środowisko naturalne, a jednocześnie poprawiać warunki życia osób najbardziej potrzebujących. Raport pokazuje, w jaki sposób…
Firma Procter & Gamble ogłosiła, że zakłady koncernu w Polsce nie wysyłają żadnych odpadów produkcyjnych na składowiska. W tym roku status „Zero Odpadów na Składowiska” osiągnęła także warszawska fabryka pieluszek Pampers. W rezultacie, Polska stała się drugim po Niemczech krajem…
Czy firma może całkowicie zredukować emisję CO2, czy może przestać wysyłać odpady na wysypiska, jak skutecznie wprowadzić ekoinnowacje, gdzie szukać dofinansowania projektów ekologicznych w firmie – odpowiedzi m.in. na te pytania znajdują się w publikacji „Ekologia przyszłości”, wydanej przez Forum…
Procter & Gamble, firma oferująca takie marki jak Gillette®, Ariel®, Always® czy Pampers®, nawiązała współpracę z organizacją pozarządową Habitat for Humanity. Celem współpracy jest budowa, remonty oraz sprzątanie domów w kilkunastu krajach na całym świecie, w tym w Polsce. Pierwszy…
Procter & Gamble, firma oferująca takie marki jak Gillette®, Ariel®, Always® czy Pampers®, dostarczyła już 6 miliardów litrów czystej wody pitnej w ramach akcji prowadzonej razem z fundacją Clinton Global Initiative (CGI). Akcja ma na celu ratowanie jednego życia ludzkiego…
Procter & Gamble, firma oferującej takie marki jak Gillette®, Ariel®, Always® czy Pampers®, w ramach swojej Długoterminowej Wizji Zrównoważonego Rozwoju, stosuje innowacyjne rozwiązania w dziedzinie transportu i logistyki. Transport intermodalny, Przykładem takich działań jest transport intermodalny, którego P&G jest pionierem…