Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Firma Procter & Gamble aktywnie zwraca uwagę na kwestii społeczne w swoich reklamach. W ramach nowej kampanii reklamowej firma finansowo zaangażowała Reprezentację Kobiet w Piłce Nożnej w USA o pokazała swoją pozycję dotycząca równości płci w sporcie.
Troska o środowisko od lat wpisana jest w działalność Procter and Gamble. O tym, jaką rolę w branży odgrywa globalny producent produktów szybkozbywalnych opowiada portalowi Wiadomości Handlowe Joanna Bohdanowicz, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Procter and Gamble.
We współpracy z fundacją Nasza Ziemia P&G rozpoczyna w czerwcu akcję „Czysta Ziemia”, polegającą na zbieraniu śmieci z terenów otaczających szkoły na warszawskim Targówku. Tego typu działania odbyły się już w Aleksandrowie Łódzkim i będą kontynuowane w innych miejscach.
Procter & Gamble świętuje ponad ćwierć wieku swojej obecności na polskim rynku oraz 25-lecie działalności fabryki na warszawskim Targówku. Koncern zainwestował dotychczas w Polsce blisko 4 miliardy PLN i utworzył ponad 3800 miejsc pracy, rozwijając nie tylko produkcję, ale też wprowadzając wiele innowacyjnych rozwiązań i projektów.
Po raz kolejny firma Procter and Gamble i Fundacja Habitat Poland połączyły siły, aby wspólnie pomóc potrzebującym i poprawić ich warunki życiowe. W tegorocznych akcjach wspólnych z Habitat for Humanity, wolontariusze P&G wyremontowali ośrodek rehabilitacyjno-terapeutyczny dla osób z autyzmem oraz częściowo spalone mieszkanie pięcioosobowej rodziny mieszkającej na Targówku.
Procter and Gamble oraz sieć sklepów Carrefour ogłaszają ogólnopolski program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś”. W ramach trwającej od 26 marca – do 6 kwietnia akcji, organizatorzy będą zwracać uwagę konsumentów na to, jak ich dzisiejsze wybory zakupowe oraz zachowania wpływają na przyszłość środowiska naturalnego.
Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty tej firmy w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.
Według ekspertów wydłużenie cyklu życia ubrań o zaledwie 10% pozwoliłoby zaoszczędzić trzy miliony ton CO2 oraz 150 milionów litrów wody rocznie. Tymczasem wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Procter&Gamble, że 1/3 konsumentów wyrzuca ubrania po kilkakrotnym założeniu, przyspieszając ich drogę na wysypiska.
Firmy Procter and Gamble i Uniliever, partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zostały wyróżnione tytułem 2019 Best Company for Multicultural Women przyznawanym przez organizację Working Mother.
24 kwietnia w Paryżu spółka Procter and Gamble przedstawiła plan działania oraz inicjatywy, które zostaną podjęte przez jej wiodące marki w celu zwiększenia pozytywnego oddziaływania na społeczeństwo i środowisko naturalne w ramach strategii „Brand 2030”