Dotyczy firmy: P&G

Znalezione aktualności: 55

1 sierpnia 2019

Procter and Gamble zwraca uwagę na równość płci

Firma Procter & Gamble aktywnie zwraca uwagę na kwestii społeczne w swoich reklamach. W ramach nowej kampanii reklamowej firma finansowo zaangażowała Reprezentację Kobiet w Piłce Nożnej w USA o pokazała swoją pozycję dotycząca równości płci w sporcie. 

26 czerwca 2019

Producenci i detaliści w obliczu zielonej rewolucji

Troska o środowisko od lat wpisana jest w działalność Procter and Gamble. O tym, jaką rolę w branży odgrywa globalny producent produktów szybkozbywalnych opowiada portalowi Wiadomości Handlowe Joanna Bohdanowicz, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Procter and Gamble.

25 czerwca 2019

Rozpoczął się program edukacji ekologicznej Procter and Gamble „Czysta Ziemia”

We współpracy z fundacją Nasza Ziemia P&G rozpoczyna w czerwcu akcję „Czysta Ziemia”, polegającą na zbieraniu śmieci z terenów otaczających szkoły na warszawskim Targówku. Tego typu działania odbyły się już w Aleksandrowie Łódzkim i będą kontynuowane w innych miejscach.

14 czerwca 2019

Ponad 25 lat innowacji spod znaku Procter and Gamble na polskim rynku

Procter & Gamble świętuje ponad ćwierć wieku swojej obecności na polskim rynku oraz 25-lecie działalności fabryki na warszawskim Targówku. Koncern zainwestował dotychczas w Polsce blisko 4 miliardy PLN i utworzył ponad 3800 miejsc pracy, rozwijając nie tylko produkcję, ale też wprowadzając wiele innowacyjnych rozwiązań i projektów.

11 czerwca 2019

Wolontariusze Procter and Gamble oraz Habitat for Humanity ponownie razem na rzecz potrzebujących

Po raz kolejny firma Procter and Gamble i Fundacja Habitat Poland połączyły siły, aby wspólnie pomóc potrzebującym i poprawić ich warunki życiowe. W tegorocznych akcjach wspólnych z Habitat for Humanity, wolontariusze P&G wyremontowali ośrodek rehabilitacyjno-terapeutyczny dla osób z autyzmem oraz częściowo spalone mieszkanie pięcioosobowej rodziny mieszkającej na Targówku.

31 maja 2019

Procter and Gamble wspólnie z Carrefour Polska promują zrównoważoną konsumpcję przez konkurs „Przyszłość naszej planety wspierasz dziś”

Procter and Gamble oraz sieć sklepów Carrefour ogłaszają ogólnopolski program „Przyszłość naszej planety wybierasz dziś”. W ramach trwającej od 26 marca – do 6 kwietnia akcji, organizatorzy będą zwracać uwagę konsumentów na to, jak ich dzisiejsze wybory zakupowe oraz zachowania wpływają na przyszłość środowiska naturalnego.

31 maja 2019

Rusza akcja Procter and Gamble „Czyste pomaganie”

Procter & Gamble wraz z siecią sklepów Kaufland oraz Organizacją SOS Wioski Dziecięce ponownie ruszają z akcją „Czyste pomaganie”. Do 12 czerwca kupując produkty tej firmy w sklepach Kaufland konsumenci pomagają sfinansować posiłki dla dzieci w potrzebie.

22 maja 2019

Życie ubrań a wpływ na środowisko naturalne

Według ekspertów wydłużenie cyklu życia ubrań o zaledwie 10% pozwoliłoby zaoszczędzić trzy miliony ton CO2 oraz 150 milionów litrów wody rocznie. Tymczasem wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Procter&Gamble, że 1/3 konsumentów wyrzuca ubrania po kilkakrotnym założeniu, przyspieszając ich drogę na wysypiska.

9 maja 2019

Procter and Gamble i Unilever wyróżnione tytułem 2019 Best Company for Multicultural Women

Firmy Procter and Gamble i Uniliever, partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu, zostały wyróżnione tytułem 2019 Best Company for Multicultural Women przyznawanym przez organizację Working Mother. 

25 kwietnia 2019

Procter and Gamble wzmacnia działania na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji

24 kwietnia w Paryżu spółka Procter and Gamble przedstawiła plan działania oraz inicjatywy, które zostaną podjęte przez jej wiodące marki w celu zwiększenia pozytywnego oddziaływania na społeczeństwo i środowisko naturalne w ramach strategii „Brand 2030”