Artykuły eksperckie

27 sierpnia 2021

Kuchenni rewolucjoniści

Adam Grzeszak

Młodzi przedsiębiorcy wkroczyli do kuchni. Wierzą, że przez żołądek wiedzie droga do naprawy świata

12 maja 2017

Wściekłe psy stróżujące

Mira Suchodolska

Mieszkają w niewielkich miejscowościach. Nie są szczególnie agresywną ale szczekają głośno, bywa, że gryzą. Są utrapieniem dla lokalnej władzy, bo patrzą jej na ręce. Sieć Obywatelska Watchdog.

20 maja 2016

Polskie marki brzmią obco

Sylwia Wedziuk

Marketing: Wielu polskim firmom nie zależy na akcentowaniu swojego pochodzenia, które ukrywają również pod obcobrzmiącymi nazwami swoich marek. Jak więc budować patriotyzm konsumencki?

25 maja 2015

Pepsi Refresh: przeszłość i przyszłość pewnego złudzenia

Marcin Giełzak

Jestem gotów się założyć, że gdzieś na etapie tworzenia konceptu kampanii Refresh pracownicy Pepsi kręcili głowami mówiąc: “jak to możliwe, że nikt inny tego dotąd nie spróbował?” Kilka miesięcy później każdy z nich znał już odpowiedź na to pytanie.

4 czerwca 2014

Gdy zniknie ostatni turysta

Ewa Gajewska

Pół wieku temu podróż na globalne Południe była powodem uznania. Później stała się powszechna i utraciła atut ekskluzywności. Jej miejsce zajęły alternatywne oferty turystyki zrównoważonej, wolontariatu, eko-turystyki, które coraz bardziej tracą na wartości wraz ze swoim umasowieniem.

13 sierpnia 2012

Zielona marchewka

Piotr Ślusarski

Jak klienci mogą zmusić firmy do ekologicznego zaangażowania? Motywując je zakupami, zamiast – jak dotychczas – bojkotować.

Typ artykułu

Obszar tematyczny