Aktualności

9 października 2008

Społeczna odpowiedzialność biznesu.

Corporate Social Responsibility – zysk dla społeczeństwa i firm? Społeczna odpowiedzialność biznesu to hasło, które na dobre zakorzeniło się w każdej dużej firmie. Wiele małych coś robi, ale tego nie nazywa. Koncerny tworzą specjalne stanowiska dla osób, które budują strategię…

6 października 2008

Bojkoty bardziej realne.

Negatywne informacje o firmach zaczynają mieć znaczenie dla klientów. Dwukrotnie wzrosła liczba osób skłonnych nie kupować produktów firm cieszących się złą sławą. Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 29.09.2008) 

6 października 2008

Rośnie wrażliwość firm.

Ranking społecznego zaangażowania przedsiębiorstw. Zestawienie już po raz drugi zostało opracowane na podstawie Listy 500 „Rzeczpospolitej”. Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008) 

6 października 2008

Koncern odpowiada na konsumenckie bojkoty, czyli krótka historia CSR.

Korporacje angażują się w różne programy na rzecz społeczeństwa i środowiska, uważając, że wpłynie to na wzrost ich zysków. a. h. b. (Rzeczpospolita, 23.09.2008)

6 października 2008

Etyczna edukacja.

Każdy z nas jest interesariuszem, ponieważ sektor biznesu to coraz ważniejszy partner w naszym codziennym życiu. Bolesław Rok (Gazeta Bankowa, 23.09.2008)

6 października 2008

Spółka działająca etycznie może zyskać w oczach inwestorów.

Od tego, w jakim stopniu przestrzegane są zasady etyczne w spółce, w dużej mierze zależy jej ocena w oczach inwestorów. Michał Dżoga (Gazeta Prawna, 19.09.2008)

6 października 2008

Zysk bez wyzysku.

Odpowiedzialne inwestowanie – pomnażanie pieniędzy w sposób etyczny i zrównoważony – to dla jednych tylko humbug, dla innych początek nowej ery filantropii. Piotr Stasiak (Polityka, 09.09.2008)

6 października 2008

Emocje w reklamie społecznej.

O sukcesie reklamy społecznej decyduje akceptacja przez odbiorcę emocji w niej prezentowanych, utożsamienie ich z własnymi odczuciami oraz odniesienie do indywidualnych postaw i poglądów odbiorcy. Gdy następuje zgodność emocji wyzwalanych przez reklamę społeczną z wrażliwością adresata, reklama odnosi sukces, niezależnie…

6 października 2008

Bank zaangażowany.

Od pewnego czasu koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility) cieszy się rosnącym zainteresowaniem firm w wielu branżach. Idea odpowiedzialności społecznej nie omija także banków. Monika Hajdas (Gazeta Bankowa, 17.09.2008) 

6 października 2008

CSR to nie sposób na bal dla elit.

Gdy na półce leżą dwa podobne produkty, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych, zachodni klienci wybiorą właśnie ten. Przekonuje o tym Marjorie Thompson, specjalistka od marketingu zaangażowanego społecznie. rozmawiała Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc