Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ponad milion złotych na zakup ponad 500 laptopów z ruterami dla uczniów zmagających się z wykluczeniem cyfrowym – to kolejna darowizna Banku BNP Paribas w ramach inicjatyw wspierających walkę z epidemią koronawirusa. Partnerem akcji jest Orange.
CEMEX w Polsce realizuje projekt „Wirtualna Klasa CEMEX”, którego celem jest wsparcie zdalnych metod nauczania w szkołach zlokalizowanych w okolicach zakładów CEMEX. To odpowiedź firmy na wyzwania edukacyjne, które pojawiły się w obliczu trwającej pandemii COVID-19. Do tej pory, w ramach projektu, w który zaangażowani są również wolontariusze CEMEX, zorganizowano wirtualne klasy dla prawie 2000 uczniów oraz 291 nauczycieli w szkołach podstawowych i średnich w ośmiu lokalizacjach.
Realizując założenia strategii zrównoważonego rozwoju „People & Planet Positive” IKEA (Grupa Ingka) i wspiera lokalne społeczności, aby tworzyć lepszą przyszłość dla nas wszystkich. Prognozowane w najbliższych latach deficyty energetyczne w połączeniu z suszą i skutkami pandemii koronawirusa wymagają podejmowania kolejnych działań, które pomogą w przygotowaniu się na te przyszłe zagrożenia.
Artystyczna Podróż Hestii od 18 lat przygląda się młodym talentom i nagradza najbardziej obiecujących twórców. Każda edycja konkursu daje pretekst do szerszego mówienia o kondycji, doświadczeniach i obawach młodej generacji artystów.Swoje prace studenci mogą zgłaszać do 30 kwietnia.
PRZEDSIĘWZIĘCIA AMIKI W OGÓLNOPOLSKIM RAPORCIE CSR Grupa Amica od wielu lat konsekwentnie pracuje na miano firmy odpowiedzialnej społecznie. Trwająca i spotykająca się z dużym uznaniem akcja pomocy polskim szpitalom, stacjom pogotowia, uczelniom medycznym i domom pomocy społecznej wpisuje się w…
LPP, właściciel marek Reserved, Mohito, Cropp, House i Sinsay, w ramach walki z epidemią koronawirusa, zakupiło kolejne 700 tys. maseczek ochronnych, które wkrótce trafią do potrzebujących. Gdańska firma od momentu zainicjowania akcji #LPPpomaga, przeznaczyła na ten cel już 5,4 mln złotych. Dzięki zwiększonej liczbie zamówionych środków ochronnych, wsparcie ze strony LPP otrzyma nawet 300 placówek medycznych w kraju.
„Od kwietnia aż do odwołania wstrzymujemy działania reklamowe Coca-Cola i naszych pozostałych marek. W tym czasie skupimy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym pracownikom i społecznościom” – informuje Coca-Cola Poland. Firma poinformowała o swoim zaangażowaniu na rzecz walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Działania mają na celu zadbanie o bezpieczeństwo pracowników firmy oraz społeczności. Ważnym elementem programu pomocy jest wsparcie służby zdrowia.
Epidemia wytrąciła nas z równowagi, zachwiała porządkiem, który budowaliśmy przez lata. W takich momentach system się załamuje albo adaptuje do nowych okoliczności. Wiele zależy od elastyczności społeczeństwa. Amica wspiera różne pomysły i inicjatywy mające pomóc w walce z koronawirusem, nawet jeśli na pierwszy rzut oka wydają się nieprawdopodobne.
27 kwietnia rusza kolejny cykl darmowych webinariów Fundacji Orange dla dzieci z klas 4-6, podczas których będą mogły uczyć się programowania, tworząc własne interaktywne mapy, rysujące rakiety czy aplikacje do nauki języków obcych. To próbka szerszego programu, który toczy się w ciągu roku szkolnego.
CCC, lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej, w dobie wyzwań związanych z trwającą światową pandemią koronawirusa uruchamia dla pracowników pionu sprzedaży projekt Domowa Akademia Rozwoju. Osoby, które z uwagi na obecne obostrzenia i zamknięcie sklepów stacjonarnych, przebywają w domach mogą…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc