Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
GRI i EFRAG we wspólnym oświadczeniu poinformowały, że osiągnęły wysoki poziom interoperacyjności między swoimi standardami w zakresie raportowania wpływu.
PwC Polska i Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie uruchamiają trzecią odsłonę wydarzenia „Liderzy ESG”. Tytuł lidera zostanie przyznany w trzech kategoriach, a o wyborze zwycięzców zadecyduje kapituła, w skład której wchodzi dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Maria Krawczyńska-Kaczmarek, i członek zarządu FOB, Robert Adamczyk.
Wolontariusze Grupy DB Cargo Polska pomogli w pracach ogrodniczych przy siedzibie Śląskiego Stowarzyszenia Chorych na SM „SezaM”.
Cemex Polska wprowadza do sprzedaży, produkowane w Cementowni Chełm, nowe hydrauliczne spoiwo drogowe o nazwie CONECTON HSD E 24. Spoiwo przeznaczone jest do stosowania w segmencie infrastruktury drogowej i geotechnice.
W ING wystartowała czwarta edycja Programu Grantowego skierowanego do start-upów i młodych naukowców. Bank po raz kolejny przeznaczy 1 mln zł na najlepsze rozwiązania, które pomogą zadbać o zdrowe życie w każdym wieku.
Echo Share to przestrzeń skupiająca flotę elektrycznych samochodów, rowerów i hulajnóg. Pojazdy ładowane dzięki infrastrukturze zasilanej energią słoneczną są przeznaczone do dyspozycji wyłącznie mieszkańców osiedla Zenit od Archicom w Łodzi.
Witamy w powakacyjnej prasówce! Podsumowujemy końcówkę wakacji i początek września, gdzie naprawdę dużo się dzieje. Jak zawsze prezentujemy najciekawsze informacje, wydarzenia i zapowiedzi dotyczące sektora wolontariatu i wolontariatu pracowniczego w Polsce i na świecie.
Według badań 7 proc. kobiet w ciąży pije alkohol, mimo że 95 proc. Polek i Polaków wie, że jest to szkodliwe dla matki i dziecka. W Polsce rodzi się 900 dzieci z FAS – Alkoholowym Zespołem Płodowym, który objawia się uszkodzeniami mózgu, problemami z mówieniem, czytaniem, koncentracją, wadami serca i wzroku. Kompania Piwowarska po raz czwarty rozpoczyna kampanię społeczną FASOFF.
Po ponad dwóch miesiącach przygotowań, swoją działalność rozpocznie dwadzieścia nowych Pracowni Orange. To przestrzenie wspierające integrację mieszkańców, rozwój ich kompetencji i zainteresowań. Będą sercem lokalnych społeczności w miejscowościach do 40 tys. osób.
Pepco zaprezentowało nową kolekcję „Gilded Age”, przygotowaną we współpracy z ukraińską artystką. Część środków ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych Fundacji „Ukrainian Charity Exhibitions” niosącej pomoc osobom potrzebującym rehabilitacji, w związku z wojną w Ukrainie. W skład kolekcji wchodzą dekoracje do domu, akcesoria łazienkowe i kuchenne, czy tekstylia.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc