Lyreco

Działając w 42 krajach na 4 kontynentach, firma Lyreco należy do czołówki światowych dystrybutorów rozwiązań w zakresie zaopatrzenia miejsc pracy.

Oferując szeroką gamę produktów z obszaru produktów biurowych, akcesoriów komputerowych, artykułów spożywczych, artykułów higienicznych i do sprzątania oraz środków ochrony osobistej (BHP) i opakowań, Lyreco świadczy również usługi w zakresie specjalistycznego doradztwa, optymalizacji kosztów, obsługi rozbudowanych kont zakupowych oraz pełnej kontroli wydatków związanych z zaopatrzeniem firm.

Lyreco oferuje zakupy zgodnie z ideą – jeden dostawca – jedno zamówienie – jedna faktura, na wszystkie produkty niezbędne do sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstwa. Standardem jakościowym są wygodne omnikanałowe formy zamawiania, kompletna dostawa na następny dzień roboczy, dedykowany opiekun klienta oraz dbałość o środowisko.

Workin together for tomorrow – Odpowiedzialny partner biznesowy

W Lyreco zrównoważony rozwój odgrywa kluczową rolę we wspieraniu wyników. Stanowi on także niezbędny do dalszego rozwoju filar, oparty na pełnej zaufania relacji z klientami oraz dostarczeniu konkretnych dowodów na to, że jesteśmy odpowiedzialnym partnerem. Właśnie dlatego zrównoważony rozwój jest ściśle zintegrowany z całą strategią Grupy Lyreco.

Potwierdzeniem rozszerzenia aktywności w zakresie CSR są słowa właściciela firmy George’a Gasparda:
„Obietnicą naszej firmy są działania podejmowane jako odpowiedzialny partner ze wszystkimi naszymi interesariuszami. Naszą ambicją są coraz większe zobowiązania w zakresie Społecznej Odpowiedzialności Biznesu we wszystkich obszarach naszej działalności.

Nasza nowa wizja CSR rozszerza zakres naszych zobowiązań:

  • zwiększając liczbę zasad przewodnich z trzech do sześciu. Gdzie Zarządzanie ryzykiem, Łańcuch dostaw i Społeczność są teraz oddzielnymi dziedzinami na równi z Ekonomią, Środowiskiem i Ludźmi
  • poprzez zintegrowanie we wszystkich naszych działaniach podejścia bardziej zorientowanego na klienta
  • zwiększając nasz wkład w główne obszary zrównoważonego rozwoju, takie jak Gospodarka obiegu zamkniętego.

Jest to również zintegrowany bazowy element naszej strategii biznesowej, wdrożony w 3 strategicznych filarach: w celu dywersyfikacji i rozwijania specjalistycznej wiedzy, budowania jak najlepszych doświadczeń klientów, a wreszcie inwestowania, rozwoju i innowacji.”