L’ORÉAL Polska

Polska filia Grupy L’Oréal, największej firmy kosmetycznej na świecie, powstała w 1992 roku. Prowadzi dystrybucję produktów kosmetycznych na rynku masowym, aptecznym, fryzjerskim oraz selektywnym. Wśród wielu innych, dostępnych na polskim rynku, wymienić należy następujące marki: Garnier, L’Oréal Paris, Maybelline NY, Vichy, La Roche-Posay, Matrix, L’Oréal Professionnel, Kérastase, Lancôme, Biotherm, Helena Rubinstein, Giorgio Armani, Diesel, Cacharel, Ralph Lauren… Różnią się one poziomem ceny i sposobem dystrybucji. Tak szeroka oferta pozwala zaspokoić potrzeby wynikające z różnic w upodobaniach, możliwościach i sposobie życia konsumentów.

W podwarszawskich Kaniach Helenowskich działa fabryka produktów masowych, Kosmepol. Jest to największa i jedyna jednostka produkcyjna w tej części Europy. 80% jej produkcji wysyłana jest na eksport do ponad 20 krajów.

L’Oréal Polska prowadzi liczne akcje na rzecz społeczności lokalych, w formie filantropijnej, edukacyjnej oraz długoterminowych umów partnerskich. Odzwierciedlają one zaangażowanie firmy w działania na rzecz kobiet i nauki, solidarności społecznej i edukacji.

Najbardziej wymownym przykładem jest, prowadzony od 8 lat program stypendialny dla kobiet, prowadzony przy współpracy z UNESCO. Innym, równie ważnym, jest program edukacyjno-profilaktyczny Fryzjerzy świata wobec AIDS, rozwijany w porozumieniu z Krajowym Centrum ds. AIDS. Szczególny charakter ma „Piękniejsze życie”, warsztaty z pielęgnacji i makijażu organizowane w szpitalach onkologicznych dla kobiet. Inicjatywa, zainspirowana przez L’Oréal Polska, zrzesza dzisiaj kilkanaście firm kosmetycznych, które, pod egidą PZPPBK, solidarnie pomagają chorym kobietom odzyskać wiarę i pewność w siebie.

Informacje od Partnera

15 listopada 2019

Nowe partnerstwa L’Oréal na rzecz zrównoważonego rozwoju

Podczas Dnia Narodów Zjednoczonych wyróżnieni zostali najbardziej aktywni członkowie Global Compact Network Poland. Współtworząc programy GCNP przyczyniają się oni do promocji i wdrażania założeń Agendy 2030 oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju. W tym gronie znalazł się również L’Oréal, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

30 października 2019

Pełny raport z badania „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”

Dostępny jest już pełny raport z badania „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

10 października 2019

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci

Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.

Zobacz wszystkie wiadomości od L'Oréal Polska »