Dotyczy firmy: L'Oréal Polska

Znalezione aktualności: 47

30 stycznia 2020

Rozpoczęła się XVI edycja Ligi Odpowiedzialnego Biznesu

W ostatni weekend stycznia odbył się zjazd inaugurujący 16. edycję Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Pierwsze spotkanie, którego gospodarzem była firma CCC, poświęcone było tematowi kultury organizacyjnej z perspektywy CSR. 

15 listopada 2019

Nowe partnerstwa L’Oréal na rzecz zrównoważonego rozwoju

Podczas Dnia Narodów Zjednoczonych wyróżnieni zostali najbardziej aktywni członkowie Global Compact Network Poland. Współtworząc programy GCNP przyczyniają się oni do promocji i wdrażania założeń Agendy 2030 oraz Celów Zrównoważonego Rozwoju. W tym gronie znalazł się również L’Oréal, partner Forum Odpowiedzialnego Biznesu. 

30 października 2019

Pełny raport z badania „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”

Dostępny jest już pełny raport z badania „Konsumenci a gospodarka obiegu zamkniętego”, przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

10 października 2019

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci

Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.

30 września 2019

Polacy wzywają firmy do przeciwdziałania zmianom klimatu

Nie akcje ekologiczne ani zdrowe produkty, a przeciwdziałanie zmianom klimatycznym to według Polaków najważniejsze zadanie dla firm w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Polacy oczekują od przedsiębiorstw przechodzenia na odnawialne źródła energii i ograniczania emisji gazów cieplarnianych.

25 września 2019

Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju

Budowanie zrównoważonego rozwoju w Polsce wymaga przede wszystkim zapewnienia ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowania dobrobytu. W kontekście globalnym Polacy uważają, że najpilniejszym zadaniem jest wyeliminowanie głodu oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego. Zwraca też uwagę wysokie znaczenie kwestii klimatycznych.

2 sierpnia 2019

Zrównoważony rozwój w Hub L’oréal Polska i Kraje Bałtyckie – Raport z działań za 2018 r.

Dostępny jest już pierwszy raport, podsumowujący efekty działań HUB L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie w 2018 r. w zakresie realizacji programu „Sharing Beauty With All”.

2 lipca 2019

Nestlé Waters dołączyło do konsorcjum, które opracowało innowacyjną technologię recyklingu PET

Nestlé Waters, wraz z innymi graczami na globalnym rynku, dołączyło do konsorcjum założonego przez firmy Carbios i L’Oréal, aby wspierać rozwój pierwszej na świecie, enzymatycznej technologii służącej do recyklingu tworzywa PET. To biologiczne rozwiązanie może pomóc w rozwoju gospodarki o obiegu zamkniętym.

27 czerwca 2019

Konferencja Garnier #NATURALNIERAZEM

5 czerwca 2019 roku w Centrum Praskim Koneser odbyło się spotkanie pod hasłem #NATURALNIERAZEM. Tematem przewodnim wydarzenia była trwająca już transformacja marki oparta na trzech fundamentach: naturalność produktów, zrównoważone pozyskiwanie składników oraz ochrona środowiska. 

27 czerwca 2019

Partnerzy Forum Odpowiedzialnego Biznesu w rankingu najbardziej atrakcyjnych pracodawców

Most Attractive Employers to ranking najbardziej atrakcyjnych pracodawców przygotowywany przez międzynarodową firmę doradczą Universum. W tegorocznej edycji badania wzięło udział 23 584 studentów oraz 8774 profesjonalistów.