Fujitsu Technology Solutions

Fujitsu Poland Global Delivery Center, założone w lutym 2009 roku w Łodzi jest częścią globalnej struktury dostaw Fujitsu, lidera technologii i rozwiązań biznesowych. Od 2018 roku posiada również drugą lokalizację, w Katowicach. Fujitsu Poland GDC zapewnia wyjątkowe standardy obsługi klienta. Dysponując szerokimi możliwościami językowymi oraz wykwalifikowaną kadrą ekspertów i specjalistów, oferuje cyfrowe usługi: Application & Multi-Cloud, DX Digital Transformation, Workforce & Workspace, Enterprise Cyber ​​Security, Partner Business Solutions, Service Integration, Business Process oraz Program & Project Services.

Fujitsu posiada dedykowany dział ds. społecznej odpowiedzialności biznesu (ESG), który składa się w 99% z osób działających wolontaryjnie. Realizuje on globalną politykę społecznej odpowiedzialności Fujitsu, tzw. Fujitsu Way. Jednak w olbrzymiej mierze to głównie pracownicy są organizatorami działań, które według nich warto zrealizować w zakresie ESG i które przyczyniają się do celów zrównoważonego rozwoju ogłoszonych przez ONZ. Przyłączamy się do ogólnopolskich akcji oraz organizujemy swoje wydarzenia we współpracy z naszymi partnerskimi organizacjami pożytku publicznego.

Nasz Zespół Odpowiedzialnego Biznesu koncentruje się na tworzeniu bezpiecznego, integracyjnego miejsca pracy dla wszystkich pracowników. W Fujitsu, ludzie reprezentujący różnorodne kultury, prowadzący rożnorodne style życia są w pełni akceptowani i doceniani. Bardzo dbamy o realizacje  w praktyce codziennej m.in. Polityki Praw Człowieka/Pracownika oraz Polityki Równości, Różnorodności i Inkluzji. Nasze procesy dotyczące rekrutacji, awansów, dostępu do firmowych benefitów oraz incjatyw jak np. program Human Workplace, realizują w praktyce zasadę równego traktowania i poszanowania praw wszystkich naszych pracowników oraz wsłuchiwaniu się w ich potrzeby. Nasze wartości – empatia, zaufanie i aspiracja – napędzają wszystko, co robimy.