Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Od 30 lat firma wspiera technologiczny rozwój sektora retail w Polsce. To polska firma o międzynarodowym zasięgu – nasze usługi serwisowe świadczymy już w 14 krajach.
Firma specjalizuje się w efektywnym łączeniu offline z online. Jest to możliwe, dzięki połączeniu w ramach naszej działalności trzech kluczowych dla retailu obszarów: software, hardware i serwisu.
Zatrudnia 1000 ekspertów – skoncentrowanych na optymalizacji kosztów i maksymalizacji sprzedaży naszych Klientów. Pracujemy w wyspecjalizowanych zespołach – każdy dedykowany konkretnemu obszarowi np. Systemy kasowe POS, E-commerce, Serwis terenowy, Zespół wdrożeń i wiele innych. Tylko taka struktura umożliwia realizację projektów wg oczekiwanych dziś przez dynamicznie rozwijający się retail standardów.
Skalę wsparcia firmy dla sektora najlepiej oddają liczby:
Firma w ciągu ostatnich dwóch lat osiągnęła znaczący wzrost, co docenił Forbes przyznając jej nagrodę Diamenty Forbes 2023. Warto też wymienić dwa kluczowe zestawienia firm IT w Polsce – w których firma plasuje się w pierwszej trójce (ITWiZ Best 100 firm IT) i czwórce (Computerworld TOP200 firm IT) największych podmiotów pod kątem wielkości sprzedaży usług i rozwiązań dla retailu. Firma została wyróżniona jako Lider Technologii Gazety Finansowej, Najlepszy partner w biznesie Home & Market, a także ze względu na nasz wkład w obszar usług płatniczych (software i serwis terminali) jesteśmy uwzględniani w zestawieniu Cashless 100 największych firm płatniczych.
Proponowana przez firmę technologia, którą dostarczamy, umożliwia retailerom identyfikację oczekiwań ich Klientów w obszarze procesu zakupowego i odpowiadanie na nie zgodnie z najnowszymi trendami w zakresie omnichannelu, podejścia data-driven i strategii phygital.
Exorigo-Upos wprowadza działania wspierające zrównoważony rozwój – i takiemu celowi przyświecają w związku z tym nasz prace, które wspólnie określamy inicjatywą Go Green Retail.
W pierwszym etapie akcja koncentruje się na zagadnieniu sprzętów wykorzystywanych w retailu i ma celu oszczędności w zakresie energii, ale też kosztów zakupu nowych. Opracowano proces wydłużania okresu użytkowania serwerów, PC, PDA, laptopów, kas rejestrujących. Drugą częścią oferty są audyty, które umożliwiają identyfikację miejsc, w których można wprowadzić zmiany i poczynić oszczędności energii. Kolejnym krokiem w ramach inicjatywy będą rozwiązania z poziomu infrastruktury i software.
Firma posiada w ofercie oprogramowania wspierające zrównoważony rozwój i planuje ich rozszerzenie. Do aktualnych rozwiązań w ofercie zgodnych z wartościami ESG firma zalicza: rozwiązania cloud – SmartKSeF i E-PARAGON+, usługi modernizacji infrastruktury na nowszą i przejście na cloud, hub płatniczy Cloud EFT w powiązaniu z mikrodonacjami Donateo.
Poza kontynuacją prac na rzecz ESG Klientów, firma sami również utworzyliśmy wewnętrzny zespół dedykowany temu tematowi. Opiekę nad nim sprawuje członek Zarządu, a w skład wchodzą przedstawiciele pięciu działów: Marketingu, HR, Finansów, ds. RODO i Prawnego. Dodatkowo nasza przedstawicielka dołączyła do Grupy Odpowiedzialny E-commerce Izby Gospodarki Elektronicznej.
Więcej informacji o Exorigo-Upos znajdą Państwo na: https://www.exorigo-upos.pl/