Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Ranking społecznego zaangażowania przedsiębiorstw. Zestawienie już po raz drugi zostało opracowane na podstawie Listy 500 „Rzeczpospolitej”. Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Korporacje angażują się w różne programy na rzecz społeczeństwa i środowiska, uważając, że wpłynie to na wzrost ich zysków. a. h. b. (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Każdy z nas jest interesariuszem, ponieważ sektor biznesu to coraz ważniejszy partner w naszym codziennym życiu. Bolesław Rok (Gazeta Bankowa, 23.09.2008)
Od tego, w jakim stopniu przestrzegane są zasady etyczne w spółce, w dużej mierze zależy jej ocena w oczach inwestorów. Michał Dżoga (Gazeta Prawna, 19.09.2008)
Odpowiedzialne inwestowanie – pomnażanie pieniędzy w sposób etyczny i zrównoważony – to dla jednych tylko humbug, dla innych początek nowej ery filantropii. Piotr Stasiak (Polityka, 09.09.2008)
O sukcesie reklamy społecznej decyduje akceptacja przez odbiorcę emocji w niej prezentowanych, utożsamienie ich z własnymi odczuciami oraz odniesienie do indywidualnych postaw i poglądów odbiorcy. Gdy następuje zgodność emocji wyzwalanych przez reklamę społeczną z wrażliwością adresata, reklama odnosi sukces, niezależnie…
Od pewnego czasu koncepcja CSR (Corporate Social Responsibility) cieszy się rosnącym zainteresowaniem firm w wielu branżach. Idea odpowiedzialności społecznej nie omija także banków. Monika Hajdas (Gazeta Bankowa, 17.09.2008)
Gdy na półce leżą dwa podobne produkty, a jeden z nich wyprodukowała firma znana z kampanii społecznych, zachodni klienci wybiorą właśnie ten. Przekonuje o tym Marjorie Thompson, specjalistka od marketingu zaangażowanego społecznie. rozmawiała Aleksandra Biały (Rzeczpospolita, 23.09.2008)
Raporty społeczne France Telecom i Coca-Coli, zatrudnienie osób starszych w Unii Europejskiej, badania dotyczące możliwości awansu zawodowego wśród kobiet, proekologiczne inicjatywy prezydencji francuskiej w UE i Ala Gora za Oceanem. Te oraza inne informacje znajdą Państwo w sierpniowym zbiorze wiadomości…
Czy Corporate Social Responsibility to moda, czy autentyczne społeczne żądanie wobec przedsiębiorstw? Jakie są motywacje podjęcia idei odpowiedzialnego biznesu? I wreszcie – czy to się opłaca? O CSR w Polsce rozmawiamy z Bolesławem Rokiem z Centrum Etyki Biznesu. Czy polskie…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc