Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Uruchomiono stronę internetową AA1000.pl będącą częścią projektu „AA1000 w Polsce” prowadzonego wspólnie przez CSRinfo i Telekomunikację Polską – Partnera Strategicznego FOB. Celem projektu jest udostępnienie polskim przedsiębiorcom i organizacjom serii międzynarodowych standardów AccountAbility AA1000 dotyczących zaangażowania interesariuszy i prowadzenia dialogu…
Greenpeace opublikował raport, w którym analizuje skąd firmy zajmujące się przetwarzaniem danych w chmurze (cloud computing) pobierają energię do swojej działalności. Jak się okazuje, wiele firm używa „brudnych” źródeł energii i nie ujawnia informacji o ilości zużywanej energii. W raporcie…
Global Reporting Initiative rozpoczęło kampanię „Raportuj albo Wyjaśniaj”, której celem jest zachęcenie firm do większej przejrzystości w zakresie swoich działań. Global Reporting Initiative (GRI) dostarcza firmom najbardziej znanego narzędzia do pisania raportów społecznych – Wytycznych do raportowania GRI. Pozwalają one…
18. i 19. kwietnia odbyła się w Warszawie IV Doroczna Konferencja na rzecz Aktywizacji i Rozwoju Społeczności Lokalnych organizowana przez Stowarzyszenie CAL i Krajowy Ośrodek EFS. Tytuł tegorocznej konferencji: „Dlaczego jesteśmy niezrównoważeni? Rozwój lokalny: przestrzeń, spotkania, innowacje” wskazał dwa podstawowe…
Jeszcze do 30 czerwca 2011 roku zarówno osoby prywatne, organizacje pozarządowe, jak i małe firmy mogą ubiegać się o fundusze na rozwój projektów społecznych w ramach konkursu organizowanego przez Nestlé. Celem inicjatywy jest wyróżnienie innowacyjnych rozwiązań wspierających walkę z problemami…
19 kwietnia Forum Darczyńców zaprezentowało wyniki badania na temat zaangażowania społecznego instytucji finansowych w Polsce, przeprowadzonego wspólnie z firmą konsultingową PwC. Wyniki przedstawiono 19 kwietnia 2011 r. podczas spotkania „Zaangażowanie społeczne instytucji finansowych w Polsce”, które odbyło się w Centrum…
W konkursie Media Trendy 2011, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyznano 19 nagród i 30 wyróżnień. W podkategorii CSR w ramach kategorii „Innowacja w planowaniu mediów” nagrodę główną otrzymał dom mediowy Starcom za „Wielką kampanię małych gór”. Nagrody specjalne…
Według badania grupy medialnej NBC Universal, amerykańscy konsumenci coraz chętniej kupują eko produkty – dwie trzecie zbadanych osób zapłaciłoby więcej za zielone produkty marek, którym ufają. Badanie Green is Universal zostało po raz pierwszy przeprowadzone w 2009 roku. Z tegorocznego…
Kierunki działalności Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekologia komercyjna, zielone wydarzenia, korzyści wynikające z wdrażania strategii CSR i zrównoważonego rozwoju w firmach i urzędach oraz wewnętrzne społecznie odpowiedzialne działania – to tylko kilka z punktów czwartkowej konferencji „CSR i zrównoważony rozwój w…
W ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonej Energii, pracownicy firm z systemu Coca-Cola w Polsce posadzili 15,000 drzewek. Firmy z systemu Coca-Cola od lat poświęcają szczególną uwagę działaniom na rzecz ochrony środowiska, w tym odpowiedniemu zarządzaniu odpadami, ochronie zasobów wodnych oraz ochronie…
Wybierz rok
Wybierz miesiąc