Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
9 września, w warszawskim Teatrze Syrena, odbyła się XXIII Gala Konkursu o tytuł „Dobroczyńca Roku”, w czasie której wyłoniono 11 laureatów – firm, które w 2019 roku zrealizowały najciekawsze projekty społeczne. Dodatkowo, przyznano 6 wyróżnień specjalnych dla społecznych inicjatyw mających na celu przeciwdziałanie skutkom pandemii COVID-19. Wydarzenie zostało objęte patronatem Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W dn. 5-9 października w formule online odbędzie się 8. edycja Targów CSR. Przygotowaliśmy animację, w której prezentujemy, jak w pełni skorzystać z możliwości uczestnictwa w największym w Polsce wydarzeniu poświęconym tematyce społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju.
„Uczynić miasta i osiedla ludzkie bezpiecznymi, stabilnymi i zrównoważonymi oraz sprzyjającymi włączeniu społecznemu” to 11. cel określony przez Organizację Narodów Zjednoczonych w Agendzie 2030.
Budowanie stabilnej infrastruktury, promowanie zrównoważonego uprzemysłowienia i wspieranie innowacyjności to 9. Cel Zrównoważonego Rozwoju sformułowany w ramach Agendy 2030. Innowacja to ciąg działań mający na celu wytworzenie nowych lub ulepszonych produktów czy procesów technologicznych. Zawarta w tej definicji ciągła potrzeba rozwoju i dążenia do doskonałości podkreślają jej wagę w procesie kształtowania zrównoważonej przyszłości. Wymagać będzie ona zmagania się z szeregiem nowych wyzwań. Nasze działania nie będą skuteczne, jeśli nie zadbamy o odpowiedni rozwój infrastruktury, przemodelowanie przemysłu w taki sposób, aby stał się prawdziwie zrównoważony. Kluczowe są także zakrojone na szeroką skalę inwestycje w sektorach fundamentalnych dla osiągnięcia Celów Zrównoważonego Rozwoju, w tym w sektorze nowych technologii.
Podyplomowe studia „Zrównoważony rozwój i odpowiedzialne zarządzanie w cyfrowej rzeczywistości” organizowane przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, skierowane są do menadżerów i menadżerek, którzy chcą przygotować się do zarządzania przedsiębiorstwami XXI wieku. Proponowany program to połączenie podejścia do zarządzania uwzględniającego aspekty społeczne i środowiskowe, z praktycznym podejściem do wykorzystywania i wdrażania rozwiązań oraz narzędzi cyfrowych. Partnerem studiów jest Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W dn. 5 – 9 października odbędą się ósme już Targi CSR. Tym razem przebiegną w formule online. Zachęcamy do subskrybowania specjalnego newslettera, dzięki któremu śledzenie kluczowych informacji dotyczących najważniejszego wydarzenia CSR w Polsce będzie jeszcze wygodniejsze.
W dzienniku „Rzeczpospolita” ukazał się artykuł Izabeli Rakuć-Kochaniak, dyrektor ds. CSR, prezes Fundacji Veolia Polska oraz członkini zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Artykuł poświęcony jest wyzwaniom, przed którymi stoi biznes, samorządami oraz urbanistki i urbaniści w kontekście zrównoważonego rozwoju miast.
Kompleksowe informacje o wystawcach prezentowane będą na specjalnie przygotowanej podstronie na platformie odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr/. Dzięki łatwej nawigacji, po kliknięciu logotypu danego wystawcy, osoby śledzące #TargiCSR będą mogły zapoznać się nie tylko z realizowanymi działaniami, ale także śledzić media wystawcy. Każdy z nich będzie mógł umieścić na stronie harmonogram z zaplanowanymi swoimi działaniami komunikacyjnym.
24 sierpnia rusza głosowanie internetowe w Konkursie Raporty Społeczne, organizowanym przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu i firmę Deloitte. Internauci będą mogli wybierać spośród 56 nadesłanych raportów, oddając swój głos poprzez formularz na stronie raportyspoleczne.pl. Głosowanie potrwa do 14 września, a ogłoszenie wyników nastąpi 15 października podczas gali online.
8. Targi CSR online potrwają od 5 do 9 października 2020 roku. Uczestnicy będą mogli aktywnie spędzać czas zapoznając się ze stoiskami wystawców na platformie WebExpo, korzystać z unikalnych rozwiązań networkingowych, zdobywać wiedzę biorąc udział w części konferencyjnej czy poznać najnowsze trendy CSR śledząc studio online. Wielokanałowość umożliwi zbudowanie jeszcze większego zasięgu wydarzenia oraz i przyciągnięcie nowej publiczności. Każdy z wystawców otrzyma pakiet z materiałami, dzięki którym będzie mógł w atrakcyjny sposób zbudować historię i za pomocą storytellingu zakomunikować swoją obecność na Targach CSR, a także przedstawić wizję, misję i wartości firmy czy organizacji.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc