Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Paczki świąteczne dla pracowników i ich dzieci oraz zasilenia e-kodów pracowniczych to tradycyjne pakiety świąteczne, które sieć Biedronka przekazuje swoim pracownikom przed Świętami Bożego Narodzenia. W tym roku firma przeznaczy na nie prawie 80 mln złotych. Łącznie Biedronka w tym…
Z badań wynika, że Polacy obawiają się sztucznej inteligencji (AI), ale upatrują w niej też korzyści i codziennych ułatwień. Jak zrozumieć zjawisko sztucznej inteligencji i jej wpływ na nasze życie? Fundacja Orange wesprze nauczycielki i nauczycieli w poszerzaniu wiedzy o AI i w krytycznym podejściu do technologii. Rusza bezpłatny kurs online, który pokaże, jak działa sztuczna inteligencja i pobudzi do refleksji o tym, jakie niesie ona korzyści i zagrożenia w kontekście społecznym.
Kiril Marinov, dyrektor zarządzający działu Henkel Consumer Brands oraz Urszula Kostro, Head of Supply Operations w Henkel Polska byli ekspertami na European Circular Retail Congress, który odbywa się w dniach 21-24 listopada br. w Warszawie. Uczestnicy wydarzenia skupiają się na zagadnieniach z obszaru ESG i strategii, łańcucha dostaw, e-commerce oraz innowacji w sferze digital. Podczas kongresu po raz drugi wręczono nagrodę Henkel Sustainability Award in Retail.
Zakończyła się tegoroczna edycja kampanii „Adamed dla Rodziny”, w ramach której w 6 miastach Polski wykonano 2153 bezpłatne badania i konsultacje. Największym zainteresowaniem cieszyły się badania echo serca, USG i dna oka. Dodatkowym działaniem w ramach inicjatywy było sprawdzenie stanu zdrowia Polaków poprzez przeprowadzenie badania opinii na reprezentatywnej próbie. Obszerny raport w tej sprawie z komentarzem ekspertów – prof. Małgorzaty Janas-Kozik, reprezentującej Polskie Towarzystwo Psychiatryczne, prof. Macieja Kupczyka z Polskiego Towarzystwa Alergologicznego oraz prof. Filipa Szymańskiego z Polskiego Towarzystwa Chorób Cywilizacyjnych – przedstawiono 23 listopada w Warszawie.
Grupa ORLEN buduje pierwszą w Polsce ekologiczną biogazownię, która realnie przełoży się na ograniczenie emisji dwutlenku węgla w transporcie ciężarowym. Pilotażowa instalacja, która powstaje w Głąbowie (woj. warmińsko-mazurskie), umożliwi produkcję ponad 7 milionów m3 biometanu rocznie, przekształcanego następnie w paliwo – bioLNG. Taka ilość pozwala na przejechanie 22 milionów kilometrów pojazdem ciężarowym. Uruchomienie inwestycji o szacowanej wartości 180 milionów zł planowane jest w drugiej połowie 2024 r.
Santander Bank Polska współpracuje z polskimi uczelniami od ponad 10 lat, oferując stypendia naukowe w kraju i zagranicą. W tym roku osoby wykazujące się największą aktywnością, zaangażowaniem społecznym i najlepszymi wynikami naukowymi mogą liczyć także na indywidualne nagrody pieniężne ufundowane przez Santander Bank Polska.
Grupa Santander we współpracy z University of Chicago uruchamia program rozwojowy Santander Scholarships | Digital Business 2022, który umożliwia pozyskanie nowych umiejętności w zakresie zarządzania zespołem, wdrażania innowacji w sektorze fintech i wiedzy nt. aktualnych strategii marketingu cyfrowego. Program jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój przedsiębiorczości w przestrzeni internetowej i jest skierowany nie tylko do osób wkraczających na rynek pracy, ale również tych chcących się przekwalifikować.
Postępujące z roku na rok zmiany klimatyczne spowodowały nie tylko konieczność poszukiwania alternatywnych źródeł energii, ale również pracy nad nowoczesnymi formami jej magazynowania i w konsekwencji przejścia na zasilanie akumulatorowe. To z kolei spowodowało olbrzymi popyt na strategiczne i nieodnawialne zasoby, takie jak kobalt i lit. Trwa wyścig o ich wydobycie.
Doskonała zabawa, 280 unikatowych planszówek „Ja Nie Idę!”, oraz zaskakujące ekologiczne ciekawostki – czekają na wszystkich zainteresowanych w Konkursie Mistrzowie Wymówek organizowanym przez Rekopol Organizację Odzysku Opakowań! Aż przez 14 tygodni, na stronie www.janieide.pl co tydzień do zdobycia jest 20 gier, których nie można kupić w sklepie.
Są pluszowe i przyjazne, a przede wszystkim dzielą się dobrem. Charytatywne Misie goszczą w sklepach Pepco od 2019 roku i są dostępne przez cały rok w różnych odsłonach. 100 proc. zysku z ich sprzedaży przeznaczane jest na realizację projektów społecznych na rzecz dzieci. Na półki sklepów Pepco trafiła właśnie nowa kolekcja tych sympatycznych pluszaków, inspirowana pomysłami pracowników firmy.
Wybierz rok
Wybierz miesiąc