Aktualności

Informacje z zakresu CSR od firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu

29 września 2022

Kaufland zaprasza do wspólnych obchodów Światowego Dnia Zwierząt

Jak wynika z badań, Polacy to prawdziwi miłośnicy zwierząt – ponad połowa z nas posiada przynajmniej jednego pupila domowego[1]. Z okazji przypadającego na 4 października Światowego Dnia Zwierząt sieć Kaufland organizuje specjalne wydarzenie poświęcone psom i kotom oraz ich właścicielom. Liczne atrakcje, porady, wystawy oraz pokazy zaplanowano na sobotę 1 października.

28 września 2022

Integracyjne warsztaty dla dzieci w showroomie Amica

13 września br. dzieci z Polski i Ukrainy uczestniczyły w integracyjnych spotkaniach kulinarnych zorganizowanych w showroomie firmy Amica. Warsztaty poprowadzili szefowie kuchni – Kacper Sobkiewicz, prowadzący włoską restaurację IT. w Poznaniu oraz Davyd Viun z warszawskiej restauracji Chinkalnia, specjalizujący się w kuchni ukraińskiej i gruzińskiej.

28 września 2022

IKEA podsumowuje drugą edycję programu „Razem w Trosce o Dom”

Zakończyła się druga edycja programu zaangażowania społecznego „Razem w Trosce o Dom” realizowanego przez IKEA Retail w Polsce we współpracy z Fundacją Ocalenie oraz Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Projekt pozwolił otoczyć opieką łącznie 192 osoby – dzieci i dorosłych poszukujących bezpiecznego domu lub zagrożonych jego utratą.

27 września 2022

Bajka o niemarnowaniu żywności trafi do 14 000 placówek edukacyjnych

26 września odbyła się premiera bajki „Dobre rady na odpady”. Publikacja ta, powstała dzięki współpracy firmy Provident i Fundacji Zaczytani.org, ma na celu zachęcać najmłodszych do niemarnowania żywności i popularyzować ideę zero waste. Książka dostępna jest tylko w formatach elektronicznych: ebook i audiobook. Autorem bajki jest Boguś Janiszewski, część merytoryczną stworzyła edukatorka ekologiczna Sylwia Majcher, zaś w nagraniach do audiobooka udział wzięła aktorka Katarzyna Pakosińska.

23 września 2022

Druga edycja Programu Grantowego ING w najnowszym odcinku #INGdlaEKO

Czym jest odpowiedzialna konsumpcja? Co ma wspólnego ze start-upami i młodymi naukowcami? O tym i o drugiej edycji Programu Grantowego ING w najnowszym odcinku #INGdlaEKO.

23 września 2022

Seminarium CEMEX Polska: Droga do neutralności klimatycznej

Ponad 150 osób uczestniczyło w seminarium zorganizowanym przez CEMEX Polska wspólnie ze Stowarzyszeniem Producentów Cementu. W trakcie spotkania dyskutowano o zrównoważonym budownictwie i najważniejszych zagadnieniach z perspektywy branży budowlanej. W gronie prelegentów/ek znaleźli się przedstawiciele/ki świata nauki i biznesu oraz organizacje branżowe. Wydarzenie wpisuje się w globalną strategię CEMEX „Future in Action”, której celem jest redukcja emisji CO2 w zakładach firmy.

23 września 2022

Towarzystwo Przyjaciół Dzieci i Pepco rozwijają projekt „Cyfrolatki”

Po wakacyjnej przerwie ruszają kolejne zajęcia prowadzone w ramach projektu szkoleniowo-profilaktycznego „Cyfrolatki” Towarzystwa Przyjaciół Dzieci i firmy Pepco. Inicjatywa powstała w odpowiedzi na narastający problem cyberzagrożeń oraz hejtu w Internecie, a także jego konsekwencji. Najbliższe zajęcia odbędą się już 24 i 25 września br. w Łodzi. Projekt „Cyfrolatki” prowadzony jest od 2019 roku. Do tej pory udział wzięło w nim ok. 1000 podopiecznych TPD.

23 września 2022

Obsługa bez barier w Santander Bank Polska

23 września przypada Międzynarodowy Dzień Języków Migowych. Santander Bank Polska od lat dba o dostępność dla wszystkich klientów/ek. Bank stosuje rozwiązania włączające dla osób z indywidualnymi potrzebami, w tym obsługę w języku migowym.

22 września 2022

Bank BNP Paribas zaprasza na wystawę SAVE THE PLANET – OCALMY PLANETĘ

Narodziny planety, powstanie życia, piękno natury i rozwój cywilizacji to cztery główne obszary tematyczne międzynarodowej wystawy sensorycznej SAVE THE PLANET – OCALMY PLANETĘ, którą będzie można odwiedzić w Art Box Experience w Fabryce Norblina w Warszawie. Premiera zaplanowana jest na 23 września, wystawa potrwa do 15 stycznia 2023. Sponsorem wystawy jest Bank BNP Paribas.

22 września 2022

Piotr Fronczewski i Pih w muzycznej kampanii społecznej

Piotr Fronczewski i Pih nagrali utwór w konwencji rap do muzycznej kampanii społecznej Kompanii Piwowarskiej „Alkohol i samochód – to się nie rymuje”. 

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc