Aktualności

Informacje z zakresu CSR od firm partnerskich Forum Odpowiedzialnego Biznesu

24 września 2021

Publiczny park na warszawskim Wilanowie zobowiązaniem klimatycznym Nhood Polska

Nhood Polska podczas wydarzenia pod hasłem „Kultura, Natura, Przyszłość” w Pałacu Króla Jana III w Wilanowie uroczyście złożył zobowiązanie klimatyczne – powstanie dwuhektarowego, publicznego parku w ramach projektu Wilanów Park. Dzięki zasadzonej w parku roślinności absorbcja dwutlenku węgla wyniesie 500 kg, a produkcja tlenu 370 kg rocznie.

24 września 2021

Otwarci na dobro

Otwarci na dobro to inicjatywa Auchan Retail, która na przełomie września i października odbywa się we wszystkich krajach, w których Auchan prowadzi swoją działalność. Przez cały miesiąc, we wszystkich sklepach Auchan w całej Polsce odbędą się zbiórki żywności na rzecz potrzebujących oraz promowanie idei zdrowego odżywiania oraz wolontariatu pracowniczego.

24 września 2021

PKN ORLEN inwestuje w pierwszą w Polsce lokomotywę na wodór

Rozwój przyjaznych środowisku technologii wodorowych wpisuje się w strategię ORLEN2030 zakładającą wzrost znaczenia paliw alternatywnych.

24 września 2021

PKN ORLEN podziękował medalistom Igrzysk Paraolimpijskich w Tokio

W warszawskiej siedzibie PKN ORLEN sportowcy wspierani przez koncern zaprezentowali medale, które wywalczyli na Igrzyskach Paraolimpijskich w Tokio. Polscy zawodnicy w stolicy Japonii zdobyli 25 krążków. Aż 17, w tym 5 złotych, 5 srebrnych i 7 brązowych to dorobek stypendystów Fundacji ORLEN.

24 września 2021

Premiera raportu IKEA Made in Poland 2021

Już od 60 lat IKEA jest nierozerwalnie związana z Polską. W roku celebracji tej szczególnej rocznicy, IKEA Retail w Polsce publikuje raport podsumowujący działania biznesowe marki.

24 września 2021

Nestlé wspiera regeneracyjne systemy żywnościowe

Firma Nestlé przedstawiła plany przyspieszenia transformacji systemów żywnościowych na regeneracyjne – czyli takie, które mają na celu ochronę i przywracanie optymalnego stanu środowiska oraz poprawę warunków życia rolników i społeczności rolniczej. Działania z tego obszaru wdrażane są również w Polsce.

24 września 2021

Solve for Tomorrow. Samsung uwalnia potencjał młodego pokolenia

Solve for Tomorrow to globalny program firmy Samsung, który powstał w 2010 roku i cieszy się zainteresowaniem młodych ludzi w wielu krajach na świecie. W Polsce będzie stanowił wyjątkową przestrzeń do nauki, wymiany pomysłów oraz projektowania i wprowadzania rozwiązań lokalnych problemów

24 września 2021

Kompania Piwowarska przyłącza się do inicjatywy Planet Pledge

Planet Pledge jest inicjatywą Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers – WFA) mającą na celu wykorzystanie siły marketingu dla dobra planety. Członkowie WFA zobowiązali się do działań marketingowych promujących i wzmacniających postawy oraz zachowania wspierające świat w osiągnięciu celów…

24 września 2021

VELUX i Schneider Electric zawiązują rozszerzone partnerstwo. Cel: przyśpieszona dekarbonizacja

Grupa VELUX, światowy lider rynku okien dachowych i świetlików, oraz Schneider Electric, światowy lider cyfryzacji zarządzania energią i automatyki budynkowej, ogłosiły dzisiaj podpisanie nowej, rozszerzonej umowy partnerskiej. Dzięki niej Grupa VELUX osiągnie swoją neutralność węglową do 2030 roku, przyspieszając realizację zobowiązania „Dożywotniej Neutralności Węglowej”, by proaktywnie przeciwdziałać zachodzącym zmianom klimatycznym.

24 września 2021

ING dla EKO

ING Bank Śląski rusza z cyklem filmów o bankowych EKO inicjatywach. Projekt inauguruje film „Kultura OFFowa”, o tym co EKOlogiczne i EKOnomiczne w ING.

Źródło informacji

Archiwum

Wybierz rok

Wybierz miesiąc