Dotyczy firmy: Kompania Piwowarska

Znalezione aktualności: 274

22 listopada 2019

Ruszyła Szlachetna Paczka – największy projekt wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej

Ruszył największy projekt wolontariatu pracowniczego w Kompanii Piwowarskiej dla najbardziej potrzebujących rodzin. Firma już po raz czwarty będzie wspierać Stowarzyszenie WIOSNA i Szlachetną Paczkę. Dzięki tej inicjatywie ponad 50 wybranych rodzin zostanie obdarowanych w weekend 6-8 grudnia br. świątecznymi paczkami, które zostaną specjalnie przygotowane przez ochotników z KP. Do tegorocznej inicjatywy zgłosiło się 53 liderów, którzy utworzyli zespoły liczące łącznie ponad 1600 wolontariuszy.

6 listopada 2019

Browary KP przechodzą w 100% na energię elektryczną z wiatru

Kompania Piwowarska SA, należąca do Asahi Breweries Europe Group, podpisała umowę typu PPA z innogy na zakup energii elektrycznej pochodzącej w 100% z odnawialnych źródeł energii (OZE). Od 2020 roku trzy browary Kompanii Piwowarskiej (Tyskie Browary Książęce w Tychach, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu) będą korzystały z energii elektrycznej produkowanej przez polską farmę wiatrową innogy Nowy Staw.

29 października 2019

Ruszył cykl animacji „Odpowiedzialny konsument”

25 września Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju rozpoczął kampanię „Odpowiedzialny konsument”. W ramach kampanii upowszechniane są broszury informacyjne i animacje opracowane przez ekspertów Grupy Roboczej ds. Konsumenckich, do której należą przedstawiciele organizacji społeczeństwa obywatelskiego, instytucji publicznych, firm oraz uczelni.

28 października 2019

Raport CSR Kompanii Piwowarskiej wyróżniony w 13. edycji Konkursu „Raporty Społeczne”

„Raport zrównoważonego rozwoju. Nasz wkład w realizację Agendy 2030” Kompanii Piwowarskiej został wyróżniony w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu „Raporty Społeczne”. Jury doceniło przystępną, skrótową formę zawierającą kluczowe informacje, walor edukacyjny oraz odważne zmierzenie się z trudnym tematem oddziaływania na otoczenie. To jedyne tegoroczne wyróżnienie dla zgłoszonych raportów społecznych.

21 października 2019

LPP oraz Santander Bank Polska z nagrodami głównymi w Konkursie Raporty Społeczne

W 13. edycji konkursu na najlepiej sporządzone raporty z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju nagrodzonych zostało 6 firm. W głównych kategoriach zwyciężyły firmy: LPP – nagroda za raport zintegrowany oraz Santander Bank Polska – nagroda za raport społeczny.

10 października 2019

Co trzeci Polak nie segreguje śmieci

Mimo wprowadzania kolejnych regulacji dotyczących segregowania odpadów, ich sortowanie deklaruje tylko 66% Polaków – wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Może to mieć związek z niską świadomością na temat selekcji śmieci. Tylko 15% respondentów potrafiłoby poprawnie posegregować przykładowe artykuły podczas wyrzucania.

30 września 2019

Polacy wzywają firmy do przeciwdziałania zmianom klimatu

Nie akcje ekologiczne ani zdrowe produkty, a przeciwdziałanie zmianom klimatycznym to według Polaków najważniejsze zadanie dla firm w zakresie zrównoważonego rozwoju. Jak wynika z badania ARC Rynek i Opinia oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Polacy oczekują od przedsiębiorstw przechodzenia na odnawialne źródła energii i ograniczania emisji gazów cieplarnianych.

25 września 2019

Światowy Dzień Działania na rzecz Celów Zrównoważonego Rozwoju w Kompanii Piwowarskiej

W czwartą rocznicę ogłoszenia przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju, Kompania Piwowarska przedstawia swój wkład w realizowanie 13 spośród 17 SDGs.

25 września 2019

Zdrowie i dobrobyt to priorytety Polaków na drodze do zrównoważonego rozwoju

Budowanie zrównoważonego rozwoju w Polsce wymaga przede wszystkim zapewnienia ludziom w każdym wieku zdrowego życia oraz promowania dobrobytu. W kontekście globalnym Polacy uważają, że najpilniejszym zadaniem jest wyeliminowanie głodu oraz zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego. Zwraca też uwagę wysokie znaczenie kwestii klimatycznych.

10 września 2019

Bądź FASOFF! Ruszyła kampania społeczna zapobiegająca FAS

9 września w Światowym Dniu FAS ruszyła kampania społeczna pod hasłem FASOFF. Celem akcji jest uświadamianie przyszłym rodzicom – mamom oraz ich najbliższym – o konsekwencjach wynikających ze spożywania alkoholu w trakcie ciąży. Przekaz jest jeden – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF. Za kampanię odpowiada Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej.