Dotyczy firmy: Kompania Piwowarska

Znalezione aktualności: 239

3 lutego 2021

Srebrny Spinacz dla Kompanii Piwowarskiej za projekt FASOFF

Kampania FASOFF została doceniona przez kapitułę XVIII edycji konkursu „Złote Spinacze”.

11 stycznia 2021

Jeszcze do 13 stycznia odpowiedzialny biznes może zgłaszać dobre praktyki

Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/. 

4 stycznia 2021

Praktycy CSR w projekcie #OdPOWIEDZialnie

W ramach projektu #OdPOWIEDZialnie, koordynowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powstało 17 odcinków poświęconych praktycznym aspektom prowadzenia działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest realizowany we współpracy z partnerami strategicznymi FOB.

23 grudnia 2020

Kompania Piwowarska dla Szlachetnej Paczki

Już po raz piąty Kompania Piwowarska zaangażowała się w Szlachetną Paczkę i w Weekend Cudów – 12-13 grudnia pomogła najbardziej potrzebującym rodzinom i osobom samotnym.

6 listopada 2020

Nie wypadaj z obiegu i… używaj butelek zwrotnych. To jest modne!

„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić butelki zwrotne. W okładkowej sesji GLAMOUR Zuza zachęca do podążania za proekologicznym trendem, jakim jest oddawanie butelek zwrotnych.

4 listopada 2020

Strategia klimatyczna Kompanii Piwowarskiej i zobowiązania do 2030 r. [wideo]

Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej, przedstawia strategię klimatyczną firmy i zobowiązania do 2030 r.

30 września 2020

W trosce o przyszłość planety, ludzi i biznesu

Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia. Lider branży piwowarskiej w Polsce idzie jednak o krok dalej i otwiera nowy rozdział w swoim podejściu do odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, umieszczając troskę o ludzi i planetę w centrum swojej strategii biznesowej.

10 września 2020

Nie pij w ciąży! Ruszyła kampania społeczna FASOFF

O tym wciąż trzeba przypominać i mówić głośno: NIE PIJ W CIĄŻY. Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyna FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampania społeczna FASOFF.

6 sierpnia 2020

Kompania Piwowarska najlepiej ocenianą firmą z branży FMCG w Polsce w badaniu Randstad

Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.

20 lipca 2020

Nowy Raport Zrównoważonego Rozwoju 2019 Kompanii Piwowarskiej

Przejście na „zieloną” energię elektryczną z wiatru, blisko 100% odpadów i produktów ubocznych poddanych odzyskowi, ponad 100 tysięcy prewencyjnych kontroli alkomatami i prawie 2,5 mln zł przeznaczonych na inicjatywy społeczne, a do tego tytuł Super Etycznej Firmy 2019 – to tylko niektóre osiągnięcia wymienione w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej „Dzisiaj myślimy o przyszłości”, w którym firma podsumowuje 2019 r.