Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej, przedstawia strategię klimatyczną firmy i zobowiązania do 2030 r.
Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia. Lider branży piwowarskiej w Polsce idzie jednak o krok dalej i otwiera nowy rozdział w swoim podejściu do odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, umieszczając troskę o ludzi i planetę w centrum swojej strategii biznesowej.
O tym wciąż trzeba przypominać i mówić głośno: NIE PIJ W CIĄŻY. Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyna FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampania społeczna FASOFF.
Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.
Przejście na „zieloną” energię elektryczną z wiatru, blisko 100% odpadów i produktów ubocznych poddanych odzyskowi, ponad 100 tysięcy prewencyjnych kontroli alkomatami i prawie 2,5 mln zł przeznaczonych na inicjatywy społeczne, a do tego tytuł Super Etycznej Firmy 2019 – to tylko niektóre osiągnięcia wymienione w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej „Dzisiaj myślimy o przyszłości”, w którym firma podsumowuje 2019 r.
Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.
Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR.
Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka Lech Free, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaprosiła mieszkańców warszawskiego osiedla do rozgrzewki na własnych balkonach.
Kompania Piwowarska została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR – to już dziewiąte wyróżnienie z rzędu dla lidera rynku piwnego w Polsce za działania wspierające zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. W tym roku dostrzeżono m.in. intensywne działania Kompanii Piwowarskiej wspierające 13. cel agendy zrównoważonego rozwoju ONZ – wykorzystanie w browarach energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii.
Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.