Dotyczy firmy: Kompania Piwowarska

Znalezione aktualności: 273

4 listopada 2020

Strategia klimatyczna Kompanii Piwowarskiej i zobowiązania do 2030 r. [wideo]

Igor Tikhonov, prezes Kompanii Piwowarskiej, przedstawia strategię klimatyczną firmy i zobowiązania do 2030 r.

30 września 2020

W trosce o przyszłość planety, ludzi i biznesu

Warzone z wykorzystaniem energii wiatrowej, w sposób pozwalający na rekordową oszczędność wody i sprzedawane w niemal połowie w opakowaniach wielokrotnego użytku – już dziś piwo Kompanii Piwowarskiej powstaje z poszanowaniem zasobów naturalnych i otoczenia. Lider branży piwowarskiej w Polsce idzie jednak o krok dalej i otwiera nowy rozdział w swoim podejściu do odpowiedzialnego prowadzenia biznesu, umieszczając troskę o ludzi i planetę w centrum swojej strategii biznesowej.

10 września 2020

Nie pij w ciąży! Ruszyła kampania społeczna FASOFF

O tym wciąż trzeba przypominać i mówić głośno: NIE PIJ W CIĄŻY. Nawet mała ilość alkoholu może być przyczyna FAS – jednego z najcięższych zaburzeń neurorozwojowych. Dlatego po raz drugi Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej rusza z kampania społeczna FASOFF.

6 sierpnia 2020

Kompania Piwowarska najlepiej ocenianą firmą z branży FMCG w Polsce w badaniu Randstad

Stabilność zatrudnienia, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz rodzaj zadań i odpowiedzialności to czynniki najwyżej oceniane przez uczestników rankingu Randstad Employer Brand. Zapewniły one Kompanii Piwowarskiej pierwsze miejsce w tym zestawieniu najlepszych pracodawców. To drugie takie z rzędu wyróżnienie dla lidera rynku piwnego w Polsce.

20 lipca 2020

Nowy Raport Zrównoważonego Rozwoju 2019 Kompanii Piwowarskiej

Przejście na „zieloną” energię elektryczną z wiatru, blisko 100% odpadów i produktów ubocznych poddanych odzyskowi, ponad 100 tysięcy prewencyjnych kontroli alkomatami i prawie 2,5 mln zł przeznaczonych na inicjatywy społeczne, a do tego tytuł Super Etycznej Firmy 2019 – to tylko niektóre osiągnięcia wymienione w Raporcie Zrównoważonego Rozwoju Kompanii Piwowarskiej „Dzisiaj myślimy o przyszłości”, w którym firma podsumowuje 2019 r.

7 lipca 2020

Biznes zaangażowany w walkę z pandemią

Ukazała się trzecia odsłona mapy #BiznesReagujeOdpowiedzialnie. Materiał powstał w ramach akcji Forum Odpowiedzialnego Biznesu prezentującej aktywność firm w czasie walki z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2. Tym razem publikacja zbiera działania w podziale na interesariuszy biznesu.

3 lipca 2020

Kompania Piwowarska z wyróżnieniem w Golden Arrow 2020 za projekt FASOFF!

Golden Arrow już po raz 14. przyznała nagrody i wyróżnienia dla najciekawszych projektów w 20 kategoriach. Tegoroczna edycja konkursu cieszyła się rekordową liczbą zgłoszeń. Kampania społeczna FASOFF została wyróżniona spośród 71 wszystkich propozycji w jednej z najbardziej popularnych w tym roku kategorii – CSR.

24 czerwca 2020

Kompania Piwowarska zachęca do aktywności fizycznej także w dobie pandemii

Lockdown, opustoszałe siłownie, dystans społeczny – to wszystko nie sprzyja aktywności fizycznej. Co zrobić, gdy zamknięci w czterech ścianach Polacy zalegają na kanapach? Przy współpracy z Damianem Janikowskim i Natfit, marka Lech Free, należąca do Kompanii Piwowarskiej, zaprosiła mieszkańców warszawskiego osiedla do rozgrzewki na własnych balkonach.

15 czerwca 2020

Kompania Piwowarska wyróżniona po raz kolejny Srebrnym Listkiem CSR za zaangażowanie społeczne i wspieranie zrównoważonego rozwoju

Kompania Piwowarska została uhonorowana Srebrnym Listkiem CSR – to już dziewiąte wyróżnienie z rzędu dla lidera rynku piwnego w Polsce za działania wspierające zrównoważony rozwój i zaangażowanie społeczne. W tym roku dostrzeżono m.in. intensywne działania Kompanii Piwowarskiej wspierające 13. cel agendy zrównoważonego rozwoju ONZ – wykorzystanie w browarach energii elektrycznej pochodzącej z odnawialnych źródeł energii.

9 czerwca 2020

IX zestawienie Listków CSR POLITYKI

Ukazało się dziewiąte zestawienie Listków CSR Tygodnika “Polityka”, przygotowywane jest we współpracy z Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz firmą Deloitte. Ankietę wypełniło i przesłało do redakcji 96 przedsiębiorstw, 68 spośród nich zostało nagrodzonych.