Kim jesteśmy
Współpraca
Programy
Konkursy
Baza wiedzy
26.07 w Zakopanem rozpoczyna się dwudniowy finał Czyste Tatry ekoMałopolska, w trakcie którego kilka tysięcy wolontariuszy wyjdzie na tatrzańskie szlaki zebrać z nich śmieci. Ósmą edycję projektu Stowarzyszenia Czysta Polska wsparła Biedronka, która na wspólne sprzątanie zaprosiła swoich pracowników. Czyste…
The report „Responsible Business in Poland. Good practices”, which is the largest CSR review in Poland has been published for the 17th time. In this year’s edition of the publication, there is an increase of 30 percent both in terms of the number of submitted practices and the number of companies.
14 lipca odbyły się VII Mistrzostwach Świata Dzieci z Domów Dziecka sponsorowane przez sieć Biedronka. Tytuł mistrzowski obroniła reprezentacja Ukrainy, która na MŚ zdobyła 60 goli, Polacy dotarli do ćwierćfinału.
Finały siódmych Mistrzostw odbędą się w niedzielę 14 lipca, na stadionie Legii Warszawa. Sponsorem głównym mundialu jest Biedronka, która m.in. przekazała młodym piłkarzom 24 tysiące butelek wody mineralnej, tonę jabłek i tonę bananów.
Sieć sklepów Biedronka należąca do Jeronimo Martins odświeżyła jeden ze sklepów w jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się mieście województwa wielkopolskiego – we Wrześni. Nowa placówka jest bardziej przyjazna dla klientów i środowisku.
Aż 2,5 mln ton tekstyliów jest wyrzucane w Polsce każdego roku, a tylko ok. 32% Polaków oddaje swoje nienoszone już ubrania potrzebującym. Teraz można to zmienić – dzięki akcji „Daj swoim ubraniom drugie życie”, prowadzonej przez Biedronkę i producenta odplamiaczy Vanish. W jej ramach niepotrzebne, ale nadające się do użytku ubrania można przynieść do 300 sklepów sieci Biedronka w całej Polsce i wrzucić do specjalnego kontenera. Po wypraniu zostaną one przekazane podopiecznym Caritas.
17 czerwca 2019 roku została podpisana Koalicja na rzecz zrównoważonego oleju palmowego. Inicjatorem koalicji jest WWF, a wśród członków znaleźli się m.in. członkami zostali Carrefour, Jeronimo Martins Polska, Nestle, Unilever i Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Kto zasługuje na miano Pracodawcy Roku? Takie pytanie zadała studentom AIESEC, międzynarodowa organizacja studencka. Wysokie piąte miejsce zajęło Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, plasując się tuż za firmami konsultingowymi i z obszaru nowych technologii. Obecnie sieć po raz kolejny otwiera się na młodych ludzi – poszukuje ok. 20 uczelnianych ambasadorów wśród studentów, a na zgłoszenia czeka do 30 czerwca. Natomiast już 1 lipca ponad 100 studentów rozpocznie 3-miesięczne płatne praktyki w JMP.
Biedronka wprowadza do oferty koncentrat płynu do mycia naczyń w butelce stworzonej w 100% z plastiku wyłowionego z rzek i pochodzącego z recyklingu.
Biedronka rozwija system przekazywania niesprzedanej, ale nadającej się do spożycia żywności, organizacjom zajmującym się pomocą żywnościową. Obecnie sieć prowadzi nową akcję – w maju w Biedronce do oferty weszła Dobra torba, wykonana z papieru. Kosztuje 69 gr/szt., a 20 gr z każdej sprzedanej torby trafi do Banków Żywności.