Dotyczy firmy: Jeronimo Martins Polska

Znalezione aktualności: 213

2 lutego 2021

Gang Fajniaków podaruje dzieciom ponad 325 tys. ciepłych posiłków

Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu Pajacyk cały przychód ze sprzedaży książki Gangu Fajniaków „Zimowa przygoda”.

29 stycznia 2021

Biedronka doceniona Srebrnymi Spinaczami

Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.

29 stycznia 2021

Warzywa i owoce w Biedronce bardziej lokalne i bardziej zrównoważone

Biedronka stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.

25 stycznia 2021

Biedronka dołączyła do grona członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Jak informuje portal Nowy Marketing, Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel marki Biedronka, został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

14 stycznia 2021

„Domowa Szkoła z Biedronką” dzięki komputerom od sieci

Jednym z problemów, z jakim mierzą się rodzice dzieci w wieku szkolnym, jest dostęp do sprzętu komputerowego niezbędnego do nauki zdalnej. Program „Domowa Szkoła z Biedronką”, w ramach którego do 2000 pracowników sieci trafiły właśnie nowe komputery, to odpowiedź na ten problem.

12 stycznia 2021

SegregAkcja – nowe oznaczenia na opakowaniach produktów z Biedronki

Do plastiku czy do zmieszanych? Przeciętny konsument podejmuje tę decyzję kilkanaście razy dziennie. Aby zachęcić klientów do segregacji odpadów i ułatwić im troskę o środowisko, sieć Biedronka stopniowo wprowadza piktogramy segregacji na opakowaniach produktów swoich marek własnych.

11 stycznia 2021

Jeszcze do 13 stycznia odpowiedzialny biznes może zgłaszać dobre praktyki

Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/. 

11 stycznia 2021

Klienci Biedronki wsparli Szlachetną Paczkę

Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu klientów sieci, którzy z dużym entuzjazmem włączyli się do działania i wybierali produkty, których zakup wspierał akcję.

4 stycznia 2021

Praktycy CSR w projekcie #OdPOWIEDZialnie

W ramach projektu #OdPOWIEDZialnie, koordynowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powstało 17 odcinków poświęconych praktycznym aspektom prowadzenia działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest realizowany we współpracy z partnerami strategicznymi FOB.

23 grudnia 2020

Klienci Biedronki wsparli Szlachetną Paczkę

Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki.