Kim jesteśmy
Współpraca
Promocja
Baza wiedzy
Program Partnerstwa
Przygody biedronkowego Gangu Fajniaków karmią już nie tylko dziecięcą wyobraźnię, ale również potrzebujące dzieci w całej Polsce. Zgodnie ze złożoną w grudniu zeszłego roku obietnicą, sieć Biedronka przekazuje na rzecz programu Pajacyk cały przychód ze sprzedaży książki Gangu Fajniaków „Zimowa przygoda”.
Sieć Biedronka otrzymała dwie srebrne statuetki w kategorii COVID-19 PR Response oraz Media Relations.
Biedronka stawia na współpracę z lokalnymi polskimi producentami warzyw i owoców.
Jak informuje portal Nowy Marketing, Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel marki Biedronka, został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.
Jednym z problemów, z jakim mierzą się rodzice dzieci w wieku szkolnym, jest dostęp do sprzętu komputerowego niezbędnego do nauki zdalnej. Program „Domowa Szkoła z Biedronką”, w ramach którego do 2000 pracowników sieci trafiły właśnie nowe komputery, to odpowiedź na ten problem.
Do plastiku czy do zmieszanych? Przeciętny konsument podejmuje tę decyzję kilkanaście razy dziennie. Aby zachęcić klientów do segregacji odpadów i ułatwić im troskę o środowisko, sieć Biedronka stopniowo wprowadza piktogramy segregacji na opakowaniach produktów swoich marek własnych.
Nabór działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju został przedłużony do 13 stycznia. Firmy zyskują dwa dodatkowe dni na rejestrację praktyk realizowanych w 2020 roku. Forum Odpowiedzialnego Biznesu udostępniło także “Mapę dobrych praktyk wspierających realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju”, która ma służyć jako inspiracja dla zgłaszających inicjatywy CSR. Formularz rejestracji dostępny jest na stronie odpowiedzialnybiznes.pl/raport2020/.
Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki. Jest to możliwe dzięki zaangażowaniu klientów sieci, którzy z dużym entuzjazmem włączyli się do działania i wybierali produkty, których zakup wspierał akcję.
W ramach projektu #OdPOWIEDZialnie, koordynowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, powstało 17 odcinków poświęconych praktycznym aspektom prowadzenia działań z zakresu odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Projekt jest realizowany we współpracy z partnerami strategicznymi FOB.
Tegoroczna wspólna akcja Biedronki i Stowarzyszenia Wiosna zakończyła się sukcesem. Biedronka przekaże 200 tysięcy złotych na rzecz Szlachetnej Paczki.
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika. Korzystając z serwisu lub klikając „Zaakceptuj” akceptujesz naszą Politykę Prywatności dotyczącą przetwarzania danych osobowych i domyślne ustawienia skryptów na stronie.
Ustawienia i Polityka Prywatności
Ta strona używa ciasteczek oraz zewnętrznych skryptów dla lepszego dostosowania treści do użytkownika.
Po lewej znajdziesz informacje o tym, jakie ciasteczka i skrypty są używane, oraz jaki wpływ mają na twoją wizytę na stronie.
W naszej Polityce Prywatności znajdziesz opis tego w jaki sposób zarządzamy danymi osobowymi.
Polityka Prywatności
UWAGA: Te ustawienia mają zastosowanie jedynie w przeglądarce i na urządzeniu, którego teraz używasz.
Analityka Google
Dzięki Analityce Google zbieramy dane na temat lokalizacji urządzenia, odwiedzanych przez ciebie stron i twoim zachowaniu w serwisie.
Facebook Pixel
Facebook Pixel służy do sledzenia ciebie i twojej aktywności na stronie w celu targetowania do ciebie naszych reklam i kampani w portalu Facebook.