Karma dla bezdomnych zwierząt

Metryka praktyki

Firma: Nestlé Polska,
Branża: FMCG,
Obszar tematyczny: Zaangażowanie społeczne i rozwój społeczności lokalnej
Kategoria: Działania charytatywno-filantropijne
Dokument źródłowy: Raport 2021

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Praktyka realizuje cele:
- Cel 15 - Życie na lądzie

Nestlé Purina z Nestlé Polska przekazała karma dla bezdomnych zwierząt. Przed pandemią firma przekazywała na ten cel średnio 50 ton karmy rocznie. W 2020 zwiększono wsparcie do 80 ton, a w 2021 firma jednorazowo przekazała 200 ton karmy. To pozwoliło zapewnić 1 mln posiłków dla psów i kotów z 50 ośrodków w kraju. Firma zapewniła także dodatkowe wsparcie programu Adopciaki.pl, którego jest partnerem. Doroczny stacjonarny event promujący ideę odpowiedzialnych i bezpiecznych adopcji „Spacer Adopciaków” dzięki Nestlé Purina został przeniesiony do przestrzeni wirtualnej. Dzięki współpracy Fundacji Viva! i ekspertów firmy już ponad 4500 psów i kotów znalazło dom.