Lemon Project Partnerem Technologicznym kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”

29 czerwca 2012

Lemon Project, świadczący usługi z zakresu produkcji radiowej i telewizyjnej, został Partnerem Technologicznym ogólnopolskiej kampanii „Powiedzieć i Rozmawiać”. Kampania prowadzona jest za pomocą niestandardowych narzędzi komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych technologii.

XXI wiek wymaga błyskawicznego przepływu informacji. Bardzo dobrze, gdy ta informacja ma odpowiednią oprawę. W tym wypadku zaproponowaliśmy naszemu partnerowi transmisje on-line, jako najlepsze narzędzie w nowoczesnej komunikacji. – mówi Tomasz Słodki, dyrektor generalny Lemon Project.

W ramach swoich działań CSR-owych Lemon Project realizuje cykl programów radiowych i telewizyjnych. W ramach kampanii odbędą się jeszcze 4 panele dyskusyjne transmitowane online w formie debaty telewizyjnej z łączeniami na żywo między różnymi studiami. Kampanię dodatkowo będą wspierać audycje radiowe oraz wypowiedzi ekspertów w formie setek wideo.

Decydując się na wirtualny charakter kampanii nie spodziewaliśmy się, że nowe technologie umożliwią nam przeprowadzenie debaty, która przypomina te pokazywane w telewizjiz jednoczesną gwarancją anonimowości pacjentów – mówi Anna Krawczak ze Stowarzyszenia na Rzecz Leczenia Niepłodności i Wspierania Adopcji NASZ BOCIAN, organizatora akcji. „Powiedzieć i Rozmawiać” jest pierwszą społeczną kampanią informacyjną podejmującą otwarcie temat rodzicielstwa dzięki adopcji prenatalnej.

Kampania rozpoczęła się 12 czerwca od konferencji prasowej oraz pierwszego panelu dyskusyjnego transmitowanych na żywo w internecie, potrwa do listopada. Wszystkie transmisje będzie można obejrzeć tutaj. Materiały audio i wideo będą dostępne w internecie na kanale www.youtube.com/LemonProjectCompany oraz na stronie stowarzyszenia.

 Źródło: Materiały prasowe