FOB poszukuje stażysty_ki do działu komunikacji 

24 lutego 2023

Chcesz działać z nami na rzecz realnych zmian? Aktualnie poszukujemy osoby, która chciałaby dołączyć jako stażysta_ka do naszego zespołu komunikacji. Jesteśmy największą i najdłużej działającą organizacją ekspercką zajmującą się tematyką zrównoważonego rozwoju w kompleksowy sposób. Na co dzień ściśle współpracujemy z biznesem, a także z administracją publiczną i samorządową oraz  trzecim sektorem.

Chętnie spotkamy się i porozmawiamy z osobami zainteresowanymi  odbyciem stażu lub praktyk w organizacji pozarządowej, także będącymi na początku drogi zawodowej, a swoją przyszłość widzącymi w branży CSR, ESG i zrównoważonego rozwoju – zwłaszcza w obszarach związanych z szeroko pojętą komunikacją.

Opis stanowiska i zakres obowiązków:

  1. Obsługa portalu i stron internetowych FOB w oparciu o materiały i harmonogramy przygotowywane przez koordynatorkę i menedżera promocji i komunikacji.
  2. Wsparcie w obsłudze mediów społecznościowych (we współpracy z koordynatorką i menedżerem komunikacji i promocji), zwłaszcza  w zakresie informacji od partnerów FOB, projektach FOB, patronatach i inicjatywach współorganizowanych przez FOB.
  3. Przygotowywanie prostych grafik (w oparciu o szablony i narzędzia posiadane przez FOB) promujących projekty FOB oraz dotyczące bieżącej komunikacji w ramach poszczególnych programów; aktualizacja grafik, nanoszenie poprawek, bieżący kontakt z grafikiem/graficzką.
  4. Wsparcie w przygotowywaniu i/lub aktualizacji baz kontaktowych, kwerend itp. na potrzeby zespołu komunikacji.
  5. Wsparcie w aktualizacji/tworzeniu/edycji/zamawianiu materiałów marketingowych i PR-owych organizacji (onepagery, prezentacje, informacje o FOB w zewn. kanałach).
  6. Wsparcie w składzie i wysyłce newsletterów i mailingów.
  7. Wsparcie w organizacji wydarzeń, webinarów i innych inicjatyw.

Mile widziane:

  • umiejętność prowadzenia działań komunikacyjnych w Internecie,
  • zainteresowanie tematyką CSR i zrównoważonego rozwoju oraz chęć poszerzenia swojej wiedzy w obszarach związanych z poszczególnymi czynnikami ESG,
  • doświadczenie w pracy zespołowej, również w formie zdalnej i hybrydowej. 

Ogłoszenie adresujemy do osób, które lubią pracować z ludźmi, cenią samodzielność, możliwość realizacji własnych pomysłów i nowych możliwości działania dla realizacji celów organizacji, a równocześnie biorą odpowiedzialność za skuteczną i terminową realizację projektów.

Obecnie pracujemy hybrydowo, więc jesteśmy otwarci także na osoby spoza Warszawy oraz na zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy.

 O nas

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najdłużej działającą, od 2000 roku, i największą organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja ekspercka, pozostająca inicjatorem i partnerem przedsięwzięć kluczowych dla polskiego CSR i ESG. Jesteśmy także krajowym partnerem CSR Europe i World Business Council for Sustainable Development. Od 2012 r. koordynujemy w Polsce Kartę Różnorodności, – międzynarodową inicjatywę pod patronatem Komisji Europejskiej, mającą celu zachęcanie pracodawców w Polsce do aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji oraz upowszechnianie tworzenia otwartych na różnorodność i włączających miejsc pracy. „Działając na rzecz zrównoważonego rozwoju, inspirujemy biznes, który zmienia świat, łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes” – tak brzmi misja FOB.

Jesteśmy stabilną organizacją, oferującą:

  • możliwości rozwoju zawodowego, dostęp do wiedzy i doświadczenia teoretycznego  i praktycznego w obszarze CSR/sustainability/ESG w Polsce i na świecie,
  • elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej; obecnie pracujemy hybrydowo w modelu: praca w biurze – 2 dni w tygodniu, praca zdalna – 3 dni w tygodniu),
  • pakiet opieki medycznej,
  • możliwość korzystania z dodatkowych  dni wolnych  w każdym miesiącu roku,
  • możliwość skorzystania z dni wolnych przeznaczonych  na wolontariat pracowniczy,
  • dofinansowanie do energii elektrycznej, internetu podczas pracy zdalnej,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
  • dofinansowanie do okularów,
  • wynagrodzenie w zależności od doświadczenia i umiejętności: 3.500,00 – 4.000,00 brutto (przy wymiarze 40 godz. tygodniowo/160 godz. miesięcznie); istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin.

Rekrutacja odbędzie się dwuetapowo. W pierwszym etapie zaprosimy kandydata_kę  na rozmowę on-line lub do siedziby naszej organizacji. Podczas spotkania  określimy wzajemne oczekiwania i poprosimy o przygotowanie dodatkowego materiału w postaci tekstu/prezentacji w ciągu kilku dni.  W drugim etapie spotkamy się, żeby omówić materiał przygotowany przez kandydata_kę.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu respektuje procedury Equal Opportunity Employer (EOE). Przy wyborze i awansie pracowników nie stosuje się kryteriów dotyczących wieku, rasy, koloru skóry, płci, pochodzenia etnicznego i narodowego, orientacji seksualnej i stanu zdrowia; uwzględniane są jedynie wiedza, doświadczenie i umiejętności. Zasady te dotyczą także nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, warunków zatrudnienia, awansowania oraz dostępu do szkoleń w celu podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Infrastruktura budynku, w której mieści się siedziba Forum Odpowiedzialnego Biznesu, nie jest dostosowana do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.

Chcesz działać na rzecz realnej zmiany i realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju? Do 9 marca 2023 r. na adres rekrutacje@fob.org.pl prześlij swój życiorys, wraz z klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Stowarzyszenie Forum Odpowiedzialnego Biznesu w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko”.

W sprawie rozmów kwalifikacyjnych skontaktujemy się z wybranymi osobami. W razie pytań prosimy o kontakt pod adresem rekrutacje@fob.org.pl.